خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی یاسوج تشریح کرد:

جزییات قتل طلافروش یاسوجی و دستگیری باند سارقان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۴۴

فرمانده انتظامی استانکهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۵ عملیات منسجم و هماهنگ در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اعضای باند سارقان و قاتل طلا فروش رضوی شهر یاسوج دستگیر شدند.

به‌گزارش ایلنا، سردار" مهدی انصاری" گفت: در پی وقوع قتل و سرقت از طلافروشی رضوی در میدان هفت‌تیر شهر یاسوج، موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیمی از زبده‌ترین ماموران انتظامی از پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان را در دستور کار قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: پس از حدود ۴ ماه تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مراجع قضایی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با بهره‌گیری از عوامل یگان امداد شهر یاسوج و ماموران پلیس راه استان، عملیات دستگیری اعضای این باند به طور همزمان و در چند عملیات جداگانه انجام شد.

سردار انصاری تصریح کرد: روز پنجشنبه، ۲۴ خرداد ماه و در چند عملیات غافلگیرانه بطور همزمان و جداگانه در شهر یاسوج، محور مواصلاتی"یاسوج به اصفهان"، شهرک صدرا شیراز در استان فارس، ۵ نفر از مسببان، قاتل و سارقان این جنایت پس از درگیری مسلحانه و عملیات تعقیب و گریز، دستگیر شدند.
 
وی ضمن اشاره به اینکه یکی از اعضای این باند طی درگیری مسلحانه مجروح، ادامه داد: از این افراد چندین قبضه سلاح گرم به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ۳ دستگاه خودروی سواری توقیف شد.
 
گفتنی است، اواخر دی ماه سال گذشته، سارقان به طلافروشی رضوی در یاسوج دستبرد زده و طلافروش را نیز با خود به گروگان برده و به قتل رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز