خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اراک:

ارائه خدمات باکیفیت اولویت برنامه‌های فرودگاه اراک باشد/شفافیت، قانون‌مداری و اعتمادسازی نیاز جامعه امروز

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۸۶

رئیس شورای اسلامی اراک گفت: فرودگاه اراک باید اقداماتی را به منظور تسهیل و تشویق مردم برای استفاده از خدمات فرودگاهی انجام دهد تا مردم بیشتر ترغیب به استفاده از فرودگاه شوند.

به گزارش ایلنا از اراک کاوه فلک افلاکی، رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک در صحن علنی این شورا به مشکلات فرودگاه اراک اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل و عدم استقبال مردم از فرودگاه اراک، می تواند فاصله فرودگاه به مرکز شهر، انجام تشریفات وقت گیر و زمان سوار شدن مسافرها عنوان کرد.

فلک افلاکی با اشاره به اینکه رونق فرودگاه به عنوان یکی از عوامل زیرساختی به توسعه کلانشهر اراک کمک می‌کند، اظهار کرد: فرودگاه اراک باید اقداماتی را به منظور تسهیل و تشویق مردم در خصوص استفاده از خدمات فرودگاهی انجام دهد تا مردم بیشتر ترغیب به استفاده از فرودگاه شوند. 

طوفان محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اراک نیز در نطق پیش از دستور با اشاره به اینکه امروز جامعه ما بیش از هرچیز به شفافیت، قانون مداری و تقویت اعتماد بین مردم و مسیٔولین نیازمند است، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان پیروان راه ائمه اطهار(ع) و منتخبان مردم مسئول هستند تا به عنوان یک نهاد نظارتی از حقوق مردم، برابری و عدالت دفاع کنند.

محمدی اظهار کرد: در صورتی که شورا این مسئولیت خود را فراموش کند و وارد مصلحت اندیشی شود اساساً فلسفه وجودی شورا زیر سوال خواهد رفت.

وی ادامه داد: در هفته گذشته یکی از ادارات دولتی اقدام به ساخت بنای بدون پروانه در عرصه نموده است و به رغم اطلاع رسانی همسایگان، ثبت شکایت حضوری و تماس های پیاپی با شهرداری و حتی پیگیری مستقیم برخی از اعضای شورا، به دلایلی نامشخص شهرداری منطقه نسبت به توقف ساخت بنا تعلل کرد تا سقفِ بنای مذکور احداث شود. 

عضو شورای اسلامی اراک با بیان اینکه مدیریت ساخت و ساز شهری با شهرداری است، بیان کرد: وظیفه ذاتی شهرداری مطابق قانون، توقف ساخت و تخریب بناهای بدون پروانه تا پیش از احداث سقفِ بنا بود که در این زمینه تعلل عامدانه شهرداری به رغم اطلاع رسانی سه روز پیش از احداث سقف و پیگیری تعدادی از اعضای شورا کاملاً شفاف است لذا مسئولان مربوطه در بدنه شهرداری و شخص شهردار باید توضیحات شفاف در جلسه علنی داشته باشند و در صورت اثبات تعلل با متخلفین در شهرداری مطابق قانون برخورد نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز