خبرگزاری کار ایران

برای چهارمین سال پیاپی؛

اهدا عالی‌ترین نشان نظام توزیع و پخش‌کشور به شرکت لجستیک کالابران انتخاب

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۰۷

دهمین کنفرانس سالانه مدیریت نظام توزیع و پخش کشور سی و یکم مرداد در برج میلاد تهران برگزار شد و شرکت لجستیک کالابران انتخاب برای چهارمین سال متوالی، موفق به دریافت نشان افتخار طلایی(تندیس دیموند) این کنفرانس شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی گروه صنعتی انتخاب، هومن پشنگیان مدیر لجستیک گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه دیموند تنها جشنواره‌ای در ایران است که در حوزه توزیع و پخش برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره زیر نظر معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری برگزار می‌شود و در آن شرکت‌هایی که در زمینه پخش و توزیع فعالیت می‌کنند، بررسی شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیر شرکت کالابران انتخاب ادامه داد: شاخصه‌هایی همچون میزان توزیع، انبارها، حجم کار و… ازجمله مواردی است که در این جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر اساس آنها رتبه‌بندی می‌شوند.

پشنگیان با بیان اینکه تندیس‌های جشنواره دیموند در پنج سطح قرار دارد، تأکید کرد: برای اولین بار است که شرکت کالابران انتخاب موفق به دریافت تندیس طلایی این جشنواره به عنوان عالی‌ترین نشان نظام توزیع و پخش کشور که نشان دهنده حرکت به سمت رشد و تعالی است، می‌شود.

وی تصریح کرد: در این جشنواره شرکت‌های رقیب نیز حضور دارند و شرکت‌های توزیعی معتبر نیز بررسی می‌شوند و ازاین‌رو به‌مثابه یک رقابت میان شرکت‌های گوناگون در حوزه پخش و توزیع است.

پشنگیان با اشاره به تحولات نظام حمل و توزیع کالا تصریح کرد: با توجه به گسترش فروش اینترنتی و نوین، مشتری با دغدغه‌های جدیدی در زمینه حمل‌ونقل و رسیدن کالا مواجه شده و به همین دلیل به اهمیت حوزه پخش و توزیع به عنوان یک ابزار رقابتی افزوده شده است.

مدیر شرکت کالابران انتخاب ضمن تقدیر از زحمات کلیه کارکنان شرکت لجستیک کالابران و دیگر همکاران گروه صنعتی انتخاب، در پایان خاطرنشان کرد: صحه گذاشتن مرجعی همچون دیموند بر روی کیفیت کار یک شرکت، به‌شدت می‌تواند در فعالیت آن شرکت و اعتماد مشتریان تأثیرگذار باشد و ازاین‌رو، انشاالله به یاری خداوند متعال و همت کارکنان، این مسیر تعالی به سمت ارائه بهترین خدمات، همواره حفظ‌شده و ارتقا یابد. 

هومن پشنگیان، مدیر شرکت لجستیک کالابران انتخاب تندیس طلایی دهمین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور را از دستان سردار حسینی رئیس پلیس سابق راهور تهران بزرگ و فرمانده جدید دانشکده راهور علوم انتظامی دریافت کرد.

شرکت لجستیک کالابران یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است که در زمینه توزیع و پخش محصولات لوازم‌خانگی این گروه صنعتی با برندهای اسنوا، دوو الکترونیک و تکنوگاز فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز