کد خبر: 40812 A

در منطقه آزاد ارس؛

ارتقاء سطح بازاریابی و فروش در سطح کسب و کارهای کوچک و متوسط از اهداف برگزاری این سمینار بود که با سخنرانی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران پیگیری شد.

ایلنا- جلفا: سمینار بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی با حضور اساتید برجسته این حوزه و ۲۰۰ تن از مدیران صنایع و بنگاه‌های تولیدی و تجاری منطقه آزاد ارس در سالن آذران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس در این سمینار ضمن تشریح زمینه فعالیت‌های این منطقه و نقش موثر آن در توسعه صنعت و تولید و صادرات کشور به بیان رخدادهای اقتصادی و عمرانی موجود و پیشروی ارس پرداخت.

ایرج حاتمی نقش بازاریابی را از مهم‌ترین عوامل توسعه کسب و کار دانست و بر توجه مدیران کارخانجات فعال در منطقه آزاد ارس به جلب رضایت بازار هدف مناسب و همزمان ارتقاء سطح کیفی کالا و خدمات تاکید کرد.

لازم به ذکر است این سمینار با هدف ارتقاء سطح بازاریابی و فروش در سطح کسب و کارهای کوچک و متوسط با سخنرانی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار گردید.

سخنرانی محمد مهدی تنعمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در سطح مدیران و علی شاه حسینی مدرس دانشگاه و محقق و کارآفرین، در سالن آذران سازمان منطقه آزاد ارس از جمله برنامه‌های این سمینار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر