کد خبر: 4807 A

مشاور فرهنگی رئیس جمهوری:

اشعری گفت: نشریاتی که با اسم خانواده فعالیت می‌کنند، برای عموم مردم بوده و نشریه‌ای تخصصی در زمینه موضوعات خانواده نداریم.

ایلنا: مشاور فرهنگی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اهداف و رویکرد نمایشگاه باید به یک منشور اخلاقی تبدیل شود، گفت: نشریاتی که با اسم خانواده فعالیت می‌کنند، برای عموم مردم بوده و نشریه‌ای تخصصی در زمینه موضوعات خانواده نداریم.

به گزارش ایلنا، "علی اکبر اشعری" مشاور فرهنگی رئیس جمهوری افزود: نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی عملکرد خوبی داشته و توانسته بر تعداد بازدیدکنندگان خود بیفزاید.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینكه نمایشگاه نشریات خانوادگی باید در سال‌های آینده تداوم داشته باشد، تصریح كرد: مسوولین تنها به یک دوره اکتفا نکنند، چرا که برای پیشرفت و تغییر اوضاع مطبوعات به چنین رویدادهای فرهنگی نیاز است.

اشعری با تاكید بر اینكه هویت مطبوعات در چنین نمایشگاه‌هایی شکل می‌گیرد، تصریح كرد: برخی از نشریات تخصصی در حوزه آشپزی و خیاطی توانسته‌اند در میان بانوان طرفداران زیادی پیدا کند.

مشاور فرهنگی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه تاكنون نشریه‌ای که سبک زندگی را به مردم آموزش دهد در مطبوعات نداشتیم و تقریبآ مجلات در یک راستا فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه نشریات خانوادگی اقدامی متنوع با اهداف و سیاست‌های از پیش تعیین شده باشد، می‌تواند به سرعت اثرات خود را بر روی مطبوعات کشور اعمال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر