خبرگزاری کار ایران

کسی نمی‌خواهد از ارزش‌های پپ بکاهد؛

رورا: تیتو با گواردیولا قابل مقایسه نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۴

هیچ‌وقت هیچ کسی نمی‌خواهد از ارزش‌های پپ بکاهد. ما به دنبال رقابت بین گواردیولا و ویلانووا نیستیم و چنین احساسی نیز نداریم.

دستیار تیتو در بارسلونا معتقد است نباید به مقایسه تیتو ویلانووا با پپ گواردیولا پرداخت.

به گزارش ایلنا، یوردی رورا با اشاره به فاصله کم تا قهرمانی بارسا در لالیگا گفت: هر بازی مهم و حیاتی است. ما با تمام انگیزه‌های ممکن به بازی این هفته می‌رویم. رقابت‌های لالیگا، رقابت‌های داخلی است و حتی اگر در پایان این فصل، فقط در لالیگا قهرمان شویم هم باید به خاطر فصل خوبی که پشت سرگذاشتیم احساس غرور کنیم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان بارسا نشان داده‌اند بنا به دلایلی در رختکن بارسلونا هستند. همه بازیکنان در حداکثر سطح ممکن بودند. ما بهترین‌ها را برای بازی این هفته لالیگا به میدان می‌فرستیم.

رورا همچنین در مورد آینده آبیدال در بارسا نیز متذکر شد: باید تا پایان فصل صبر کرد و تصمیم‌گیری نمود. همین که او توانسته بازی کند، خودش خیلی است. تصمیم‌گیری در پایان فصل انجام خواهد شد. در حال حاضر باید راضی و خوشحال بود که او توانسته با ما باشد.

وی در مورد برخی مقایسه‌ها که بین گواردیولا و تیتو ویلانووا انجام می‌شود، افزود: هر کسی هر چیزی که دوست دارم می‌گوید و من اینجا نیستم که به مقایسه افراد بپردازم. در این سال‌ها، تیتو با تیم بوده و من هم بودم. حالا چه در جایگاه دوم بوده باشیم و چه سوم. در حال حاضر باید راضی باشیم و نباید هیچ‌گونه مقایسه‌ای انجام داد.

رورا همچنین در مورد لئو مسی نیز گفت: همه می‌دانیم لئو چه طوری است. انگیزه‌هایی که او برای حضور و مشارکت در بازی‌های تیم دارد را می‌شناسیم. در این دوره بازیابی، او با جدیت تمام کار کرد. صبح و عصر. نمی‌گویم شب‌ها هم تمرین می کرد چون او حالا یک پدر است. با حداکثر انگیزه ممکن و حداکثر آرامشی که دارد این پروسه را طی کرده است

وی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات تونی فریه‌سا و اینکه چرا می‌خواهند عملکرد گواردیولا را زیر سوال ببرند، افزود: باید از تونی فریه‌سا سوال کرد چه می‌خواسته بگوید. فکر می‌کنم او می‌خواسته عملکردی که ما در طول این فصل داشتیم را تمجید کند چون هیچ‌وقت هیچ‌کس نمی‌خواهد از ارزش‌های پپ بکاهد. ما به دنبال رقابت بین گواردیولا و ویلانووا نیستیم و چنین احساسی نیز نداریم.

رورا همچنین در مورد شرایط مصدومان تیم نیز متذکر شد: پویول به بازی مونیخ نمی‌رسد ولی فکر می‌کنم به بازی برگشت در نوکمپ  خواهد رسید. ماسچرانو روند بهبود خوبی داشته و می‌تواند به بازی برگشت برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز