خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران:

رتبه‌بندی معلمان در فرایند تصویب است و اجرای آن از اول مهر است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۰۵

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان در فرایند تصویب است و اجرای آن از اول مهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حاجی‌میرزایی بعد از دومین نشست نهمین مجلس شورای دانش‌آموزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارکان مهم تعلیم و تربیت گفت: معلمان، مدیران، تدوین‌کنندگان کتب درسی، سازندگان مدرسه‌ها، تامین‌کنندگان تجهیزات از ارکان مهم نظام تعلیم‌وتربیت هستند تا بتوانند با همکارای هم دانش‌آموزان را بع اهدافشان برسانند.

وی در پاسخ به این سوال که ما در حال حاضر در دور نهم مجلس دانش‌آموزی هستیم اما اکنون چنددرصد مصوبات مجلس اجرایی شده؟ گفت:  اطلاع دقیق ندارم اما من آن ۱۱ سندی که توسط مجلس دانش آموزس تدوین شده را بررسی کردم که البته مورد توجه ما هم قرار گرفت‌ و تلاش شد یک سری از خواسته‌هایشان نیز انجام شود.

حاجی‌میرزایی درباره آخرین آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید گفت: تا روز گذشته  ۱۴ میلیون و ۵۰۰  هزار نفر دانش‌آموزان ثبت‌نام کردند که نسبت به سال قبل ۳۰۰ هزار افزایش داشته  که علت آن رشد جمعیت و یک علت آن گشایش در آموزش اتباع است. در حال حاضر آمار دانش‌آموزان توسط بررسی آمار موالید و... کسانی که در سن تحصیل‌اند انجام می‌شود از این رو افرادی که ثبت‌نام نکنند شناسایی با خانواده‌هایشان تماس گرفته خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره رتبه‌بندی معلمان در پایان اظهارداشت: برای رتبه‌بندی ۲۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص و آیین‌نامه آن تنظیم شده و حتما امسال بودجه مربوط برای اینکار اختصاص خواهد یافت. رتبه‌بندی معلمان در فرایند تصویب است و اجرای آن از اول مهر است. همچنین درباره پرداخت معوقات حق التدریسی‌ها توافقاتی کردیم و بنا شده اعتباری برای آن در نظر گرفته شود تا در اوایل بخشی از آن را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز