کد خبر: 744612 A

در اطلاعیه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش؛

اطلاعیه‌ای در خصوص تاخیر پیش آمده در پرداخت مطالبات فرهنگیان توسط روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، همان گونه که در مصاحبه دوم فروردین ماه معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام گردید، مبلغ دریافتی از خزانه بابت مواردی مانند بخشی از حقوق کارکنان خرید خدمت، بخشی از فوق العاده اشتغال مدارس خارج از کشور، بسته حمایتی کارکنان، سرانه مدارس مناطق محروم و سرانه غذایی مدارس شبانه روزی به مصرف رسیده است.
 
متاسفانه بدلیل عدم تناسب تخصیص ابلاغی با نیازهای موجود و شناسه دار بودن بخشی از تخصیص های ابلاغی، پرداخت حق التدریس معلمان شاغل و بخشی از حق الزحمه امتحانات تا امروز میسر نشده اما رایزنی و تلاش برای استفاده از منابع قابل دسترس کماکان ادامه دارد. 
 
لذا از فرهنگیان فرهیخته درخواست می شود تاخیر ایجاد شده را در راستای مشکلات کلان حاکم بر اقتصاد عمومی کشور مورد تحلیل قرار دهند و مستحضر باشند خدمتگزاران آنان در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی لحظه ای در تلاش برای تحقق منابع مورد نیاز کوتاهی نمی کنند و همانگونه  که در سال ۱۳۹۷ توانستند پرداخت دو قلم هزینه ای "حق التدریس آزاد"  و "حقوق  سرباز معلم" را به روز کنند, تلاش خواهند نمود پرداخت سایر موارد بویژه حقوق کارکنان خرید خدمات و حق التدریس شاغلین را نیز به روز نمایند.
 
بدیهی است این معاونت بعنوان همکار در کنار فرهنگیان کشور قرار دارد و بدون شک حمایت فرهنگیان معزز در پیشبرد فعالیتها و تحقق اهداف فوق الذکر تاثیر زیادی خواهد داشت.
 
با توجه به اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در احترام به خواسته فرهنگیان محترم قصد دارد در سال جاری هیچ گونه مصاحبه ای را در خصوص پرداخت حقوق و مطالبات پرسنلی فرهنگیان در رسانه ها به انجام نرساند، اخبار تکمیلی از طریق همین سایت یا سایر مجاری رسمی وزارت آموزش و پرورش به استحضار فرهنگیان محترم کشور خواهد رسید.
روابط عمومی شبانه روزی مصاحبه معلم وزارت آموزش و پرورش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر