خبرگزاری کار ایران

ابلاغ نحوه توزیع تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای با نرخ ارز رسمی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۱۰

سرپرست گروه نظارت بر تامین و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی اداره کل تجهیزات پزشکی گفت: نحوه توزیع تجهیزات پزشکی سرمایه ای تامین و یا تولید شده با نرخ ارز رسمی ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی علاالدین سرپرست گروه نظارت بر تامین و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی اداره کل تجهیزات پزشکی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پیرو دستورالعمل توزیع تجهیزات پزشکی مشمول دریافت ارز رسمی ابلاغیه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ مندرج در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی (www.imed.ir)،  در اجرای تصویب نامه های هیات وزیران به شماره ۶۲۷۹۳/ت۵۵۶۳۳ هـ مورخ ۹۷/۰۵/۱۶ و شماره ۷۰۲۲۰/ت۵۵۶۳۳ هـ مورخ ۹۷/۰۵/۲۹ و بند ۱ و ۶ مصوبات مورخ ۹۷/۰۵/۱۸ ستاد اقتصادی دولت، ابلاغی رییس جمهور به شماره ۶۴۸۵۴ مورخ ۱۸/۰۵/۹۷، درخصوص "توزیع تجهیزات پزشکی سرمایه ای که با نرخ رسمی ارز تامین و یا تولید شده اند" موارد ذیل اعلام‌ می شود:

۱- تامین کنندگان تجهیزات پزشکی ملزم هستند، اقلام مذکور تجمیع شده در کارتابل سامانه توزیع ارزی را صرفا از طریق دریافت حواله توزیع از اداره کل تجهیزات پزشکی توزیع کنند.

۲- ملاک صدور حواله اقلام مذکور برای مراکز درمانی و موسسات پزشکی میزان موجودی اقلام بارگذاری شده در سامانه توزیع است.

۳- تامین کنندگان از تاریخ تایید این ابلاغیه ملزم به اخذ قیمت فروش ریالی برای اقلام مورد اشاره با ارائه مدارک مثبته نظیر پروفرما و اینویس، هستند.

۴- تامین کنندگان در چارچوب دستورالعمل صدرالاشاره موظف به درج اطلاعات مورد نیاز و قیمت فروش اقلام مذکور در سامانه توزیع هستند.

۵- تامین کنندگان مکلفند، برای آن دسته از اقلام مورد اشاره که تاکنون فاقد قیمت مصوب مندرج در سایت www.imed.ir است، ضمن ارائه و بارگذاری "تعهدنامه توزیع تجهیزات پزشکی مشمول دریافت ارز رسمی" اقلام مذکور را با قیمت فروش بر مبنای نرخ ارز رسمی توزیع کنند.

۶- تامین کنندگان موظفند، درصورتیکه قبل از تاریخ این نامه اقلام مورد اشاره را تحویل خریدار کرده اند، نسبت به بارگذاری سوابق، اطلاعات و مستندات قیمت فروش و توزیع در سامانه توزیع اقدام کنند.

براساس این ابلاغیه، بدیهی است عدم اجرای موارد فوق الذکر تخلف محسوب شده و با متخلفین برابر با قوانین مربوطه، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز