خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

مردم تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۹۲

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مردم به خاطر استقلال و آزادی و انقلاب اسلامی هزینه دادند، بنابراین تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره رمز ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور به هنگام و به موقع مردم است. مردم بسیار هوشمندی داریم که در طول چهل سال از آرمان‌های حضرت امام مراقبت کردند.

 وی ادامه داد: مردم به خاطر استقلال و آزادی و انقلاب اسلامی هزینه دادند، بنابراین تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: مردم همچنان پای آرمان‌های حضرت امام ایستاده‌اند و از مقام معظم رهبری نیز حمایت می‌کنند. همچنین مراقب امنیت کشور نیز بوده‌اند. ما به عنوان خادم مردم و به عنوان سرباز مردم در جهت آسایش و آرامش مردم قدم بر می داریم.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: همدلی، وحدت و همبستگی مردم نسبت به نظام در شرایط حساس مهمترین موضوع است، چرا که مردم همیشه در شرایط حساس کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت از رهبر و اتحاد و همبستگی می‌تواند، موجب رمز ماندگاری انقلاب اسلامی شود.

سردار شرفی در خصوص حضور نیروهای پلیس پیشگیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ما به عنوان مجموعه پلیس پیشگیری که یکی از بزرگترین یگان‌های پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی است،  عموماً وظیفه تامین نظم و امنیت مراسمات مانند ۲۲ بهمن در سراسر کشور را برعهده داریم.

وی ادامه داد: برنامه های مربوط به تامین نظم و امنیت را طراحی و به همه اعلام کرده ایم و همه نیروهای پلیس پیشگیری از ساعاتی قبل از راهپیمایی و تا پایان راهپیمایی در کنار مردم حضور داشته و در تامین نظم و امنیت تلاش می کنند تا امسال شاهد برگزاری یک راهپیمایی آرام با نظم و امنیت کامل باشیم. دشمنان ما این همه توطئه کرده‌اند تا مشکلی را ایجاد کنند، اما خوابشان تعبیر نشده و پرچم ایران سربلند و سرافراز است.

 وی در پاسخ به این سوال که تأمین امنیت مراسم امروز در سایر وظایف کلانتری‌ها خللی ایجاد نمی‌کند، گفت: سازماندهی نیروهای ما به گونه‌ای است که بر اساس برنامه هم برای اماکن انتظامی و هم برای مراکز تجاری و حساس اقتصادی و هم مراکز جمعیتی پیش بینی های لازم را انجام داده‌ایم و همه مراقبت‌ها انجام می‌شود و به صورت محسوس و نامحسوس نیروهای ما حضور دارند. البته مردم خودشان مراقبت های لازم را انجام می‌دهند و به حول و قوه الهی امسال یک راهپیمایی کم‌نظیر را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز