کد خبر: 691942 A

راد:

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از اصلاح ساختار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اشاره به نقش و جایگاه این سازمان در خدمات رسانی به شهروندان و تامین سبد غذایی خانواده‌ها گفت: برای افزایش رضایتمندی عمومی و تحقق اهداف سازمان، ساختار و سیستم باید به گونه‌ای اصلاح شود که نه تنها تخلف رخ ندهد، بلکه شهروندان برای تهیه مایحتاج روزانه خود با اعتماد و آرامش حداکثری به میادین و بازارهای میوه و تره بار مراجعه کنند.

وی به مسئله آموزش مستمر کارکنان سازمان مدیریت میادین و نیروهایی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار مشغول به کار هستند، اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر آنکه کارکنان این مراکز باید از ظاهر و پوشش مناسبی برخوردار باشند، برای ارتقای سطح کیفی برخورد و تعامل با شهروندان، باید به طور دائم آموزش ببینند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه کیفیت فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار و محصولاتی که در آنها ارائه می‌شود، حیثیت حرفه‌ای ما را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: مجموعه سازمان مدیرت میادین خود را در مقابل ارتقای کیفی خدمات و افزایش کیفیت محصولاتی که به شهروندان ارائه می دهیم، مسئول می‌داند و شهروندان مطمئن باشند که در جهت تحقق این مهم با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

راد بر اهمیت و ضرورت تداوم مبارزه با دلالی و واسطه‌گری در میادین و بازارهای میوه و تره بار تاکید و خاطرنشان کرد: برای حذف واسطه‌ها و حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، علاوه بر اصلاح فرایندهای موجود، با هر گونه دلالی و واسطه‌گری در این مراکز به شدت برخورد می‌کنیم.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌‌بار شهرداری تهران
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر