خبرگزاری کار ایران

ایرج معزی در افتتاحیه نیمه شمال بزرگراه صیاد شیرازی مطرح کرد:

منابع مالی بخش فنی و عمرانی با پروژه‌های نیمه‌تمام مطابقت ندارد/دست بخش خصوصی را می‌فشاریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۶۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران منابع مالی بخش فنی و عمرانی با پروژه‌های نیمه تمام مطابقت ندارد و ما دست بخش خصوصی که تمایل به تامین مالی یا اجرای این پروژه‌ها را دارند، می‌فشاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج معزی در مراسم افتتاحیه نیمه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع چهارگانه مسیر حد فاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا بزرگراه ارتش با بیان اینکه حجم اعتبارات حوزه فنی و عمرانی شهرداری با میزان پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر مطابقت ندارد اظهار داشت: بنابراین باید سیاست‌های بهتری در این راستا اتخاذ کنیم. ما با توجه به تقدم و تاخر پروژه‌ها سعی کردیم منابع مالی را بهتر تقسیم کنیم.

وی با اشاره به مشکلی که تامین اعتبارات در زمان‌بندی پروژه‌ها ایجاد می‌کند، گفت: در تیرماه در مراسم افتتاح این پروژه گفتند هر فصل یکسری پروژه عمرانی را افتتاح خواهیم کرد. پل تقاطع بلوار ارتش و بزرگراه امام علی(ع) فاز نخست تونل آرش، نوسازی پل کریمخان و دوربرگردان غیرهمسطح بزرگراه شهید مدرس ازجمله پروژه‌هایی بوده است که در چند سال اخیر به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های پروژه نیمه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: زمان ما برای این پروژه محدود بود. همچنین  مشکلاتی داشتیم که با همکاری سایر دستگاه‌ها برطرف شد. علاوه بر این نوسانات قیمت‌ها در زمینه تامین مصالح و تلاطم بازار نیز برای ما ایجاد مشکل کرد همچنین بارندگی‌های اخیر در مرحله نهایی خلل‌هایی ایجاد کرد اما توانستیم به قولی که داده بودیم عمل کنیم و این پروژه‌ها در ماه مهر افتتاح کنیم.

معزی با اشاره به اینکه برخی اقدامات در این پروژه همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: در تقاطع خیابان صنایع و کنارگذرهای غربی پل به دلیل عبور دادن ترافیک در چند روز آینده فعالیت عمرانی خواهیم داشت. همچنین در برخی نقاط دیگر فعالیت‌های خود را تا حدودی ادامه خواهیم داد. ضمنا امکان دسترسی بلوار ارتش به بزرگراه امام علی(ع) از خواسته‌های مردم است که در مرحله بررسی قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: همچنان دست بخش خصوصی که امکان اجرا و تامین مالی برای پروژه‌های نیمه تمام دارند می‌فشاریم، بزرگراه شهید شوشتری، ادامه بزرگراه شهید بروجردی، ادامه پروژه یادگار امام، اجرای پارکینگ در سطح شهر، افتتاح دوربرگردان جنوب به جنوب یادگار امام و چند پروژه دیگر ازجمله‌ پروژه‌هایی است که بخش خصوصی می‌تواند در آنها به ما کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز