خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

علت آتش‌سوزی ساختمان وزارت نیرو همچنان نامشخص است/بایگانی‌ و مدارک دود شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۹۲۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به آتش‌سوزی در ساختمانی در خیابان ولیعصر گفت: آتش‌سوزی در طبقه 4- رخ داده است و امکان دسترسی به این طبقه وجود نداشته و آتش‌نشانی با سوراخ کردن طبقه 3- سعی در کنترل حرارت دارد.

صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، خدمات و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه از ساعت 2 دیشب در محل آتش‌سوزی بوده است، درباره علت ادامه آتش‌سوزی گفت: طبقه منفی چهارم دچار حریق شده که بایگانی چند ساله ساختمان بوده و پر از کاغذ و مدارک است و امکان دسترسی به آن وجود ندارد و سرشار از دود است.

او ادامه داد: آتش‌نشانی طبقه 3- را سوراخ کرده و از دیشب با فوم در حال کنترل حرارت است، اما کاغذهای موجود در بایگانی همچنان می‌سوزند. آتش شعله ندارد، اما سوختن کاغذها دود ایجاد کرده است و دود را با لوله خارج می‌کنند.

صدراعظم نوری با بیان اینکه دلیل شروع آتش هنوز مشخص نیست، گفت: دیشب در ساعت 2 وقتی آنجا حضور داشتم، حرارت بسیار بالا بود و افراد مختلف برای مشاوره آمده بودند و در مورد اینکه چه باید کرد، مشاوره می‌کردند.

او در خصوص شیوه کار آتش‌نشانی تصریح کرد: شیوه آتش‌نشانی کنترل حرارت است و جمع‌بندی این است که با فوم حرارت را پایین بیاوریم تا سوخت آتش تمام شود.

گفته می‌شود به علت طولانی شدن زمان آتش‌سوزی فارموتورها ذوب شده و به گفته شهردار تهران احتمال ریزش بخشی از ساختمان وجود داشته و ساختمان‌های اطراف تخلیه شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز