خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور تا ۲ روز آینده

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور تا ۲ روز آینده
کد خبر : ۱۴۹۱۳۲۶

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و بارش تگرگ در برخی نقاط خبر داد.

«صادق ضیاییان» رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: یکشنبه (۲۰ خرداد)، بارش در شمال غرب کشور خواهیم داشت، مناطق پرخطر شامل شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات استان اردبیل است. امروز، بارش رگباری به ویژه در ساعات بعد از ظهر نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دوشنبه و سه شنبه (۲۱ و ۲۲ خرداد) در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی نقاط غرب و استان های واقع در دامنه‌های مرکزی زاگرس و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و چهارشنبه (۲۳ خرداد) در شمال غرب، ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدیدی در طی چند روز آینده در شمال استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت. در واقع وزش باد به همراه گرد و خاک در طی چند روز آینده در منطقه زابل پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ خرداد) کمی ابری است که به‌تدریج افزایش ابر، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود و همچنین سه شنبه (۲۲ خرداد) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز