خبرگزاری کار ایران

پایان ارزشیابی عملکرد HSE سالانه ۱۴۰۲ سازمان‌های تابعه شهرداری تهران

پایان ارزشیابی عملکرد HSE  سالانه ۱۴۰۲ سازمان‌های تابعه شهرداری تهران
کد خبر : ۱۴۹۱۰۴۰

سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران از پایان ارزشیابی عملکرد HSE سال۱۴۰۲ در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری با هدف نظارت یکپارچه برای پیشگیری از وقوع حوادث خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سجاد موسوی اعلام کرد: به منظور حصول اطمینان از اجرای الزامات HSE در واحدهای تابعه شهرداری تهران ارزشیابی عملکرد HSE  سالانه ۱۴۰۲ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران با هدف نظارت یکپارچه ، جهت پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از کارکنان و شهروندان شهرداری تهران، بر اساس دستورالعمل ابلاغی انجام شد.

وی افزود: این ارزشیابی در راستای تحقق اهداف مدیریت موثر و کارآمد ریسک ها، بهبود مستمر عملکرد و ارتقای هر چه بیشتر سطح مدیریت HSE سازمان  و شرکتها و تعیین میزان اثربخشی استقرار مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE)  انجام می‌شود.

وی گفت: بر این اساس، اندازه‌گیری و ارزشیابی عملکردها از طریق مقایسه وضع موجود با وضع مطلوب و بر اساس شاخص‌های از پیش تعیین شده با جمع‌آوری شواهد فیزیکی، استشهادی و استنادی مربوطه و انجام تحقیقات مورد نیاز انجام شد و امتیاز عملکرد HSE بخشی از امتیاز عملکرد واحدهای سازمانی شهرداری تهران بوده و در امتیاز نهایی عملکرد لحاظ می‌گردد. نتایج نهایی این ارزیابی ها به دفتر پایش ، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد ارسال گردیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز