خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد:

سامانه هدا زیرساخت اصلی احراز هویت در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۴۹

معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: سامانه هدا باید به عنوان زیرساخت اصلی احراز هویت در کشور توسعه و گسترش یابد.

به گزارش ایلنا، هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در دیدار با کارکنان معاونت فناوری اطلاعات سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه بیشتر اقدامات سازمان ثبت احوال کشور مرتبط با حوزه فناوری است و هر میزان این معاونت به روز و فعال باشد سازمان گام‌های مثبتی بر خواهد داشت، گفت: باید در زمینه هوشمندسازی و ارائه خدمات الکترونیک به طور جدی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال کشور نیازمند بازطراحی و نوسازی زیرساخت‌ها می‌باشد، گفت: سال ۱۴۰۳ باید اقدامات جدیدی را در جهت به روزرسانی و ارائه خدمات بیشتر به صورت الکترونیک به شهروندان برنامه ریزی کنیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به برنامه‌های فناوری در سال ۱۴۰۳ افزود: در خصوص سامانه هدا باید این سامانه به عنوان زیرساخت اصلی هویتی کشور نهادینه شود.

وی ادامه داد: باید گلوگاه‌ها را شناسایی کرده و این سامانه بستر تعریف شده در خصوص احراز هویت کشور باشد.

وی در خصوص پایگاه خانوار و روابط سببی و نسبی، گفت این امر در دستور کار قرار دارد و هم اکنون بسیاری از کارهای سازمان به آن پیوند خورده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز