خبرگزاری کار ایران

رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی مطرح کرد:

ضرورت تسریع نهایی شدن «سند تغییر اقلیم و سلامت در افق ۱۴۱۰»

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۱۹

​نشست بررسی پیش نویس سند تغییر اقلیم و سلامت در افق ۱۴۱۰ با حضور رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد اسماعیل مطلق با اشاره به اهمیت تغییر اقلیم و اثرات آن بر سلامت در سال‌های آتی و ضرورت تسریع نهایی شدن سند تغییر اقلیم و سلامت با در نظر گرفتن نظرات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تاکید کرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با بیان اینکه این پیش نویس در اجلاس روسای دانشگاه‌های سراسر کشور نیز مطرح و مورد تاکید و استقبال روسای دانشگاه‌ها قرار گرفت، تصریح کرد: جمع‌بندی نهایی و ارسال این سند به شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، نیازمند ارائه نظرات کارشناسی از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی است که این کار در حال انجام است. 

در این نشست اساتید دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیران مرکز سلامت محیط و کار و مدیر دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی حضور داشتند و مقرر شد پس از دریافت نظرات دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌ها، پیش نویس سند تغییر اقلیم و سلامت در کارگروه تخصصی مربوطه با حضور همه دستگاه‌ها جمع بندی و جهت ارائه در کمیسیون دائمی و شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور جهت استحضار دبیر شورا (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز