خبرگزاری کار ایران

اورهال سیستم تهویه تمامی قطارها در خطوط مترو

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۴۶

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌شود و خرابی‌های احتمالی که ممکن است مشاهده شود، مشکلاتی است که در لحظه پیش آمده است.

به گزارش ایلنا، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره وضعیت کنونی سیستم‌ تهویه قطارها اظهار کرد: به طور کلی از اسفندماه شروع به اورهال و سرویس سیستم‌ تهویه قطارها کردیم به طوری که سیستم تهویه در کلیه ناوگان درون شهری و خط ۵ بازسازی شده اند. 

درستی با بیان اینکه قطعات یدکی تاسیس شده برای اورهال مشکلی نداشتند، گفت: قطعات در پاییز و زمستان تعمیر و انواع کمپرسور و گازها برای سیستم تهویه تامین شدند. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: اگرچه سیستم‌های تهویه در تمامی فصول سال در حال فعالیت هستند، اما باتوجه به گرم شدن هوا به جهت اطمینان از عملکرد در اسفند و فروردین اورهال سیستم در اولویت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در هر خط کارگروه‌های تخصصی مختلف برای تعمیر و نگهداری سیستم تهویه وجود دارد، خاطرنشان کرد: کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطار در تمام خطوط هفت‌گانه فعال هستند تا در صورت نیاز اقدام به تعمیر و بازسازی کنند.

درستی ادامه داد: بعد از بازدید، قطارها به شرکت واگن‌سازی برای رفع عیوب فرستاده می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه وضعیت سیستم تهویه «خوب» است، تاکید کرد: هیچ قطاری بدون سیستم تهویه وارد خط نمی‌شود. قطارها روزانه بازدید می‌شوند و خرابی‌های احتمالی که ممکن است مشاهده بشود، مشکلاتی است که در لحظه می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز