خبرگزاری کار ایران

پایانه شرق کی به بهره‌برداری می‌رسد ؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۹۹

مدیرعامل بهره‌برداری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران گفت: پایانه شرق سال ۹۶ در آستانه افتتاح بود اما ۴سال توقف پروژه در دوره پنجم مدیریت شهری موجب پس‌رفت کار شد.

به گزارش ایلنا، پوریا علیمردانی، مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه مسافری شهر تهران پیرامون زمان افتتاح و تکمیل پایانه شرق توضیح داد: ما کارفرمای این پروژه نبودیم و موضوع پایانه شرق در بخش عمرانی شهرداری تهران پیگیری می‌شد. افتتاح پایانه شرق مدت‌ها به دلیل کسری بودجه به تاخیر افتاد و نیمه کاره مانده بود. 

علیمردانی با بیان این نکته که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دشوار تر است و پیچیدگی های خودش را دارد، عنوان کرد: پروژه مدت‌ها از فاز اجرا گذشته بود و حالا دو ماه است که برای تکمیل به ما سپرده شده است. پایانه شرق سال ۹۶ در آستانه افتتاح بود اما ۴سال توقف پروژه در دوره پنجم مدیریت شهری موجب پس‌رفت کار شد.

مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه مسافری شهر تهران برای تکمیل پروژه فرصت یک ساله لازم دارد، افزود: باید تامین مالی صورت بگیرد تا پروژه ساخته و تکمیل بشود. طبیعتا امکان پذیر نیست که پروژه‌ای را که چند سال مسکوت مانده در کوتاه ترین زمان افتتاح کنیم. 

به گزارش سایت شهر، وی با بیان این نکته که پروژه پایانه شرق در ریل انجام است، خاطرنشان کرد: به محض تکمیل بودجه کار را شروع می‌کنیم. این پروژه در سال‌های توقف پیشرفت معکوس داشته و پس‌رفت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز