خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد:

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم شیشه از سوداگر مرگ در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۷۹

جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار شمال غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم در غرب پایتخت 10 کیلو و 763 گرم شیشه کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان‌گردان در پایتخت، ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از توزیع‌کنندگان اصلی و سابقه‌دار در تهران است، ضمن تهیه و قاچاق محموله مواد مخدر و روان‌گردان از مرزهای جنوب شرقی کشور اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در مناطق شمال غربی تهران می‌کند. از همین رو، با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت مجرمانه متهم تحت رصد و پایش دقیق قرار گرفت.

وی افزود: با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های سوژه و با زیر نظر گرفتن محدوده فعالیت وی در نهایت مختصات دقیق و مخفیگاه متهم در یکی از محلات غرب پایتخت شناسایی شد و در ادامه مامورین با هماهنگی مقام قضایی ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، موفق شدند در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهم را درحالی که سرگرم بسته‌بندی مواد روانگردان شیشه برای فروش بود، دستگیر و در بازرسی از محل مقدار 10 کیلو و 763 گرم شیشه کشف کنند.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز