خبرگزاری کار ایران

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

در ماه رمضان نهضت انس با قرآن در سطح کارکنان انتظامی به اوج می‌رسد/ تولید ویژه برنامه پلیس تراز جامعه قرآنی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۴۵

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: دست‌یابی به پلیس مکتبی و انقلابی تراز جامعه قرآنی و اسلامی، بدون آشنایی و عمل به آموزه‌های قرآن و عترت امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: ماه رمضان، بهار قرآن است و فرصتی مغتنم برای تقرب بیشتر به خدای متعال محسوب می‌شود، زیرا رحمت خدا بر مؤمنین در ماه مبارک رمضان مضاعف می‌شود. در این راستا تلاش سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور این است که همه کارکنان انتظامی و خانواده‌ها  با قرآن انس دائمی و مستمر داشته باشند.

وی افزود: دست‌یابی به پلیس مکتبی و انقلابی تراز جامعه قرآنی و اسلامی، بدون آشنایی و عمل به آموزه‌های قرآن و عترت امکان‌پذیر نیست و برای تحقق این امر مهم، برنامه‌های مختلف و متنوع قرآنی در طول سال توسط سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نهضت انس با قرآن در سطح انتظامی به اوج خود می‌رسد و تمام روزهای ماه مبارک رمضان، علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف آموزش روخوانی، روانخوانی، جلسات آشنایی با مفاهیم تفسیر قرآن، کلاس‌های اخلاق و جهاد تبیین برای معرفت افزایی در ماه رمضان، محافل انس با قرآن با حضور اساتید، قاریان ممتاز و بین المللی کشور و انتظامی و جزءخوانی قرآن کریم در سراسر یگان‌های انتظامی کشور برگزار می‌شود. 

بهرامی تاکید کرد: تلاش شده است که از بستر فضای مجازی هم در جهت نشر مفاهیم و آشنایی مخاطبین با معارف قرآن استفاده شود و در تمام کانال‌های فضای مجازی، روزانه محتواهایی با مضامین قرآن تولید و جهت استفاده کارکنان و خانواده‌ها انتشار می‌یابد. 

وی در پایان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های قرآنی که به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود، تولید ویژه برنامه پلیس تراز جامعه قرآنی است که با محتواهای قرائت ترتیل قرآن، تفسیر و مفاهیم قرآن، ارائه مباحث اخلاقی، بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با اهمیت انس با قرآن، همچنین ارائه احادیث و روایات قرآنی و دعای هر روز ماه مبارک رمضان است و برگزاری مسابقه از مباحث ارائه شده که روزانه بیش از یکصد هزار نفر در برنامه فوق شرکت می‌کنند و به تعدادی از برندگان، جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز