خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد:

ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی تهران/ آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۰۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در همه محورهای خروجی تهران خبر داد و گفت: هیچگونه مداخلات جوی در محورهای شمالی و جنوبی کشور مشاهده نمی‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس راهور فراجا، سرهنگ احمد شیرانی روز جمعه درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل شهرستانک تا سه راهی دیزین و محدوده سیاه بیشه سنگین و تردد به کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون ترافیک در محور هزار سنگین است، افزود: حد فاصل جنوب به شمال محدوده سه راهی لاسم تا آب اسک با بار ترافیکی سنگین مواجه هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و بازگشت عادی و روان گزارش کرد.

شیرانی ادامه داد: همه محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است و با آسمانی صاف تا نیمه ابری در این محورها مواجه هستیم.

به گفته وی، ترافیک در آزادراه کرج- قزوین حد فاصل مهرویلا تا مهر شهر و محدوده گلشهر تا بهشت سکینه سنگین است. علاوه بر این، ترافیک در آزادراه تهران-قم در مسیر شمال به جنوب از میدان جهاد تا بهشت زهرا (س) نیز سنگین گزارش شده است.

بارش برف و باران در محورهای استان آذربایجان شرقی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا همچنین از بارش برف و باران در محورهای استان آذربایجان شرقی و بارش باران در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد و گفت: از رانندگان و مسافران می‌خواهیم در هنگام تردد از این جاده‌ها جوانب احتیاط مانند فاصله مطمئن را رعایت کنند.

شیرانی به محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر اشاره کرد و گفت: این محور تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد پل‌دختر و جاده خرم آباد کوه دشت انجام می‌شود.

افزایش ۱۷ درصدی سفرهای نوروزی پیش از فرا رسیدن

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا به تغییرات سفرهای بین استانی در ۲ روز نخست طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: از روز ۲۴ اسفند تا صبح امروز ۲۶ اسفند؛ ۱۷ درصد افزایش تردد نسبت مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: میزان تردد خودرویی نسبت به نوروز ۱۴۰۰ افزایش ۴۲ درصدی داشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از مردم و مسافران نوروزی خواست تا برنامه سفر خود را با شرایط ترافیکی تنظیم کرده و زمان سفر را به ساعات کم ترافیک منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از تصادفات جاده‌ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی است، تاکید کرد: رانندگان استراحت در حین رانندگی طولانی را حتما برای امنیت خود و خانواده در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز