خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

هشدار پلیس فتا درباره پیامک‌های جعلی قطع یارانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۱۵

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا نسبت به ارسال‌ پیامک‌های جعلی قطع یارانه و ثبت‌نام برای دریافت کالابرگ الکترونیک هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ارسال پیامک‌های جعلی درباره قطع یارانه و ثبت‌نام کالابرگ الکترونیک گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته موارد متعددی از ارسال پیامک از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی با موضوع قطع یارانه به پلیس فتا فراجا گزارش شده است.

وی ادامه داد: براساس متن این پیامک به کاربر اعلام شده است که یارانه خانوار وی از این ماه قطع می‌شود و کاربر باید برای دریافت کالابرگ الکترونیک به لینک زیر وارد شود و چنانچه تا ۲۴ ساعت دیگر به این لینک مراجعه نکنید، امکان ثبت‌نام مجدد برای فرد وجود ندارد.این پیام‌ها جعلی است.

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا خاطرنشان کرد: همکاران من در پلیس فتا با دریافت این گزارشات سریعا موضوع را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاع داده و آن‌ها نیز سریعا در این خصوص اطلاع‌رسانی کرده اند. 

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه این روند در خصوص کلاهبرداری از طریق سامانه ثنا هم انجام شده بود، تصریح کرد: لینک‌هایی که همراه این نوع پیام‌ها برای کاربران ارسال می‌شود جعلی است و به قصد کلاهبرداری ارسال می‌شود و فرد پس از ورود به لینک و طی مراحل خواسته شده مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرد.

وی با هشدار به هموطنان درخصوص دریافت این نوع پیامک‌ها خاطرنشان کرد: اطلاعات دهک‌های مختلف در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار دارد و چنانچه نیاز به اصلاحات باشد از طریق سازمان اطلاع‌رسانی شده و اصلاحات از طریق سایت هدفمندی یارانه‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز