خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشکیل کارگروهی در وزارت کشور برای ساماندهی کودکان کار و خیابان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۵۴۲

رییس سازمان امور اجتماعی کشور از تشکیل کارگروهی برای ساماندهی کودکان کار و خیابان خبر داد.

«محمد عباسی» رییس سازمان امور اجتماعی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات سازمان امور اجتماعی کشور درباره کودکان کار و خیابان گفت: با اینکه متولیان و دستگاههای متعددی همه ساله به این موضوع پرداخته اند اما یکی از کارگروه های ده گانه در سازمان امور اجتماعی  کشور، ساماندهی کودکان کار است.

وی ادامه داد: سازمان اجتماعی وظیفه هم افزایی فعالیت ها و اقدامات و تلاش های دستگاههای را برای این منظور دارد. مهمترین دستگاههایی که در این زمینه فعالیت می کنند نیروی انتظامی، شهرداری و سازمان بهزیستی است البته سازمان بهزیستی هدف اصلی مداخله در این کار را نیز برعهده دارد.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به حضور اتباع در کشور گفت: در سال های اخیر یکی از اشکالاتی که پیش آمده است ورود مهاجران اتباع خارجی است به ویژه افرادی که از افغانستان به ایران پناهنده شده اند از همین رو کار محاسبه و مراقبه جدی نسبت به کودکان ایرانی را مقداری با مشکل مواجه کرده است چراکه شناسایی این کودکان را با مشکل مواجه کرده است.

عباسی خاطرنشان کرد: اما چون تاکید وزیر کشور این است هم بر حسب وظیفه قانونی و هم برحسب وظیفه انسانی همه ما وظیفه داریم این کودکان را که معصوم هستند و نگرانی هایی برای جامعه دارد مورد توجه قرار دهیم و به اقدامات لازم برای این کودکان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز