خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۲۷۳

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل نساء تا گچسر و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مجلار تا پل دزبن,‌ محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های نارنجستان، سه راهی چلاو و مبارک آباد سنگین است.

همچنین براساس اعلام این مرکز تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس سنگین است.

براساس اعلام این مرکز وضعیت محورهای منتهی به مرز عراق بدین شهر است؛

ترافیک در محور ایلام - سرابله - حمیل محدوده‌های ایلام، تونل آزادی و گلمه سنگین است. ترافیک در محور مهران - ایلام محدوده‌های کنجانچم و مهدی آباد نیمه سنگین و تردد در محور شلمچه - خرمشهر، محور چذابه - بستان - و محور قصر شیرین - سرپل ذهاب روان گزارش شده است.

همچنین محور شریانی ریگان - ایرانشهر و محور غیرشریانی تهران - امامزاده مسدود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز