خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

از ۱۲ بهمن تا عید نوروز ۴۰ پروژه را هر روز افتتاح خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۱۸

زاکانی با بیان اینکه آنچه رقم می‌خورد در مقابل آنچه که باید رقم بخورد و شان مردم است، هیچ است، گفت: به لطف الهی با تلاش های شبانه‌روزی مدیریت شهری از هفته پیش هر هفته تا ۱۲ بهمن افتتاح هایی در قالب پروژه‌های شهری و گاها ملی خواهیم داشت که عمده آنها خاتمه کار است و از ۱۲ بهمن تا عید نوروز بالغ بر ۴۰ پروژه را هر روز افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم آغاز به کار عملیات ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دولت اظهار کرد: شنبه‌ای دیگر رسید و خبری از یک پروژه بزرگ در شهر تهران شد. به لطف الهی با تلاش های شبانه روزی در شورا و شهرداری از هفته پیش هر هفته تا ۱۲ بهمن افتتاح هایی در قالب پروژه های شهری و گاها ملی را خواهیم داشت که عمده آنها خاتمه کار است و از ۱۲ بهمن تا عید بالغ بر ۴۰ پروژه را هر روز افتتاح خواهیم کرد. جدول این پروژه ها استخراج و زمانبندی آن معلوم است. لذا تحت عنوان شنبه های امید و افتخار از آن یاد کردیم. هر آنچه که انجام دادیم و انجام می دهیم در مقابل اسلام، امام (ره)، شهدا، رهبری و مردم هیچ است ، لذا آنچه رقم می خورد در مقابل آنچه که باید رقم بخورد و شان مردم است، هیچ است.

وی افزود: آنچه که امروز  تحت عنوان پروژه ادامه یادگار امام (ره) و آغاز این کار از میدان جی تا فتح و در ادامه تا میدان بهار و بزرگراه شهید بروجردی ادامه خواهد یافت پروژه بزرگی است که بخش هایی از آن را آغاز کردیم. در بدو ورود به مدیریت شهری با این معضل مواجه بودیم که پروژه های بزرگ شهر خوابیده بودند.

شهردار پایتخت ادامه داد: بنابراین  در حوزه فنی و عمرانی۶ پروژه را هدف گذاری کردیم؛ نخست، پروژه ای که در ظاهر کوچک مقیاس بود اما سرجمع آن یک پروژه ملی بزرگ بود.  ۹۸ تقاطع را در بزرگراه ها اصلاح می کنیم که ۷۸۰ کیلومتر راه شهروندان را به ۵۷ کیلومتر تبدیل می کند؛ برای این ۹۸ پروژه یک بازه سه ساله تعیین شد و امسال سه تقاطع را افتتاح کردیم البته نه به صورت رسمی ، بلکه  عملا مورد استفاده قرار گرفت، ۱۸ تقاطع دیگر امسال بازگشایی خواهد شد و  سال بعد  بالغ بر ۵۰ و سال بعد از آن این پرونده بسته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز