خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توضیح درباره طرح ترخیص خودروهای رسوبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۰۹

رییس پلیس تهران بزرگ درباره طرح ترخیص خودروها و موتورسیکلت های رسوبی توضیحاتی ارائه کرد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره خودروها و موتورهای رسوبی گفت: بیش از ۶ ماه است که طرح تحویل خودروها و موتورهای رسوبی در حال انجام است. 

وی با بیان اینکه موتورها و خودروهای رسوبی در ۱۲۰ پارکینگ هستند، ادامه داد: از همه مالکان خودروها و موتورهای رسوبی که همچنان در وسایل نقلیه‌شان در این پارکینگ‌ها حضور دارند درخواست می‌کنیم تا برای ترخیص این خودروها و موتورها مراجعه کنند. 

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اگر مالکان این خودروها و موتورها مراجعه نکنند همه این خودروها و موتورسیکلت‌ها در یک پارکینگ نگهداری می‌شوند تا براساس دستور قضایی اقدامات لازم برای این خودروها و موتورسیکلتهای رسوبی که ترخیص نشده اند، انجام شود. 

سرار رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای رسوبی اسقاط می‌شوند تصریح کرد: وقتی که زمان طرح ترخیص به پایان برسد و مالکان برای ترخیص وسایل نقلیه مراجعه نکنند یک کار گروه سه جانبه با حضور پلیس، دستگاه قضایی و ستاد اجرایی تشکیل و در خصوص این خودروها تصمیم گیری خواهد شد. 

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود به اجرای طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتور سیکلت سواران اشاره کرد و گفت این طرح از روز شنبه سی بهمن ماه در ۱۰۰ نقطه تهران خبر داد. 

رییس پلیس پایتخت یادآور شد: ​متاسفانه درحال حاضر، بسیاری از تخلفات ترافیکی توسط موتورسیکلت سواران رخ می‌هد که به طور حتم اجرای این طرح می‌تواند آثار خوبی در حوزه ترافیکی و حتی برخورد با جرائم در پی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز