خبرگزاری کار ایران

اختلاف وینفرد شفر با عضو خبرساز استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۱۲

این روزها صحبت‌های زیادی مبنی بر اختلاف حاجیلو و شفر شنیده می‌شود و حتی گفته می‌شود سرانجام این اختلافات حذف حاجیلو از استقلال خواهد بود اما مسوولان استقلال تاکنون تمام این اخبار را تکذیب کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مدت زیادی از جنجالی که شفر به‌خاطر برخورد نامناسب با اصغر حاجیلو به‌پا کرد، نمی‌گذرد؛‌ اتفاقی که باعث شد پیشکسوتان استقلال به‌تندی علیه سرمربی آلمانی موضع بگیرند و به او یادآور شوند که حق اهانت به یکی از قدیمی‌های این تیم را که حالا عنوان سرپرست تیم را هم یدک می‌کشد، نداشته و ندارد.

آن اتفاق جلوی دوربین‌ها رخ داد، زمانی که حاجیلو به‌زعم شفر در برگه تعویض نام بازیکن را به اشتباه نوشت و سرمربی آلمانی هم به‌شدت از این ماجرا خشمگین شد و خیلی زود هم با ورود مدیران باشگاه به ماجرا و جلسه با مدیریت و عکس یادگاری و دوستانه سرمربی و سرپرست همه‌چیز ظاهرا ختم به خیر شد. شفر و حاجیلو اما دوباره دچار چالش شده‌اند اما این‌بار پشت دوربین‌ها! سرپرست باشگاه اخیرا مصاحبه‌ای علیه الحاجی گرو انجام داد و اعلام کرد این مهاجم نیجریه‌ای (که در مدت زمان حضور در استقلال حتی یک موقعیت جدی گلزنی هم خلق نکرده) یک‌هزارم تیام هم نیست که با او قرارداد بسته شده است. سرمربی آلمانی به‌شدت از این اظهارنظر غیرحرفه‌ای حاجیلو عصبانی شده تا جایی که حتی اعتراض جدی و نسبتا تند خود را به سرپرست تیم اعلام کرده که حق نداشته مهاجم خارجی را که با نظر شفر به استقلال ملحق شده، اینگونه در رسانه‌ها تخریب کند. حتی اینطور که گفته می‌شود بعد از برخورد شفر، حاجیلو هم قصد داشته تا اردوی استقلال را در مسجد سلیمان ترک کند که با وساطت اطرافیان این ماجرا به طور موقت ختم به خیر می‌شود.

تمام این ماجراها نشان می‌دهد که رابطه این دو نفر اصلا خوب نیست و شاید دیر یا زود تمام این اختلافات منجر به جدایی شود. روز گذشته قصد داشتیم با اشکان نامداری صحبت کنیم، خصوصا در این برهه از زمان که صدای اعتراض حسینی بلند شده و مشخص است که از وضعیتش راضی نیست اما مربی دروازه‌بان‌های استقلال در پاسخ گفت که شفر از آنها خواسته با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکنند. سرمربی آلمانی استقلال فصل پیش هم به دستیاران ایرانی خود چنین توصیه‌ای را کرده بود، درست زمانی که نامداری از مترجم تیم انتقاد کرده بود. شفر نمی‌خواهد مدیریت تیم از دستش خارج شود به همین دلیل هم وقتی اطرافیانش مصاحبه می‌کنند خصوصا مصاحبه‌ای که جنبه جنجالی دارد، به شدت عصبانی می‌شود و واکنش تندی نشان می‌دهد اما در این میان بعید است از این به بعد رابطه شفر و حاجیلو حسنه شود و طرفین در کنار هم با آرامش کار کنند. همه چیز در مورد این دو نفر با گذشت زمان مشخص می‌شود. شاید تعطیلی چند روزه فرصتی باشد برای دور شدن از حاشیه‌هایی که استقلال را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز