خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید کفش پاشنه دار

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۰۸

فروشگاه سلین شاپ گزینه مناسبی برای خرید کفش و کتونی زنانه در طرح و مدل ها مختلف با قیمت مناسب می باشد همچنین دارای کفش پاشنه بلند زنانه شیک که مورد پسند سلایق مختلف می باشد. در واقع کفش پاشنه بلند زنانه در دنیای مد جایگاه ویژه ای دارد و به طور مداوم در حال تغییر و تحول می باشد. اما به طور کلی تمامی بانوان یک جفت کفش پاشنه دار ساده و شیک را در کمد خود دارند تا بتوانند از آن در مراسم ها و مکان های رسمی استفاده کنند.

البته بسیاری از افراد علاوه بر مهمانی و مجالس در محل کار خود نیز از کفش پاشنه دار استفاده می کنند. انواع متنوعی از این کفش امروزه وجود دارد که از جهت رنگ، جنس، نوع پاشنه و سبک متفاوت هستند.

معرفی کفش پاشنه دار

یکی از انواع کفش که هر خانمی یک جفت از آن را دارد. این سبک کفش که به طور معمول به عنوان کفش مجلسی و رسمی شناخته می شود. در عین حال دارای مدل های متنوعی هستند که با استایل ها و سبک ها پوششی مختلف قابلیت هماهنگی را دارند. البته که امروزه به دلیل استقبال از این  کفش مدل های راحت تری از آن نیز وجود دارد. در واقع به طوری راحت بوده که برای استفاده در محل کار و به صورت روزمره نیز مناسب می باشد.

کفش پاشنه دار از جمله مدل کفش های زنانه ای است که به راحتی با انواع البسه از قبیل شلوار پارچه ای ، دامن ، پیراهن و شلوار جین ست می شود.

شناختن مدل های کفش پاشنه دار

کفش پاشنه دار مجلسی

استایل بانوان به خصوص برای حضور در مراسم ها و مهمانی ها زمانی تکمیل می شود که با کفش مجلسی زنانه همراه شود. در واقع داشتن پاشنه به کفش حالت رسمی می دهد. که در نهایت این کفش را مناسب برای مهمانی ، جشن و عروسی می نماید.

کفش پاشنه لژدار

وجود لژ در کفش های پاشنه دار کار را برای استفاده طولانی مدت کفش راحت کرده است. بانوانی هستند که قد نسبتا کوتاهی دارند اما تمایلی به پوشیدن کفش پاشنه دار نوک تیز ندارند. این افراد می توانند با پوشیدن کفش لژدار راحتی را احساس کنند.

راهنمای خرید کفش پاشنه دار

کفش پاشنه پهن

تنوع کفش زنانه  پاشنه دار بسیار بالا است. پیشنهاد می شود برای راحت یبیشتر از کفش های با پاشنه پهن به جای پاشنه ها ظریف و میخی استفاده کنید. کفش های پاشنه پهن جدید به شکلی طراحی شده که پای بانوان در آن احساس راحتی کند. به گونه ای که در مراسم ها و مهمانی ها بتوان با آن راه رفت و احساس خستگی زیادی نداشت. اگر قصد برگزاری مهمانی دارید که خود شما میزبان هستید، استفاده از کفش پاشنه پهن سبب می شود به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید و نگران پیچ خوردن پا و لیز خوردن نباشید.

جنس کفش پاشنه دار

جنس نیز مانند دیگر فاکتورها در انتخاب کفش مجلسی کاملا سلیقه ای است. در حال حاضر علاوه بر جنس ها پلاستیکی ، خرید کفش چرم نیز ترند شده و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

 

رنگ های پرطرفدار

رنگ از فاکتورهای می باشد که در زیبایی کفش پاشنه دارنقش مهمی دارد. در میان این سبک کفش ها همانطور که می دانید رنگ مشکی جایگاه ویژه ای دارد. در مرحله بعدی رنگ های زرشکی ، قهوه ای و طوسی برای ست شدن با استایل می تواند مناسب باشد.

 

راهنمای خرید کفش پاشنه دار

نکاتی که در زمان خرید کفش پاشنه دار باید توجه داشته باشید.

یکی از موارد مهم توجه به فرم پا می باشد. اگر مچ پای شما درشت است بهتر است کفش پاشنه دار بندی که به دور پا میپیچد را انتخاب نکنید چرا که سبب جلب توجه بیشتر به مچ پا می شود. انتخاب کفش ها پشت باز با داشتن یک بند کوچک در عقب مچ بیرونی پا گزینه مناسبی می باشد.

اگر می خواهید پای شما کشیده و بلند تر نشان داده شود باید به سراغ کفش هایی با پاشنه نوک تیز بروید زیرا این مدل پاها را بلند تر نشان می دهد. اما دقت کنید که کفش ها با پنجه باریک بعد از مدتی استفاده پای شما را از فرم خارج می کند و سبب بروز آسیب در انگشتان پا می شود. به همین خاطر به جز مواقع ضروری از آن استفاده نکنید.

در صورتی که فرم پنجه و انگشتان پای شما پهن می باشد بهتر است از کفش ها پنجه گرد انتخاب کنید. شاید این مدل کفش را نپسندید اما جالب است بدانید این مدل کفش مجلسی به بهترین حالت ممکن پای شما را کوچک نشان می دهد.

به علاوه تمامی این موارد در زمان خرید کفش پاشنه دار حتما به جنس کفی به کار رفته در آن توجه داشته باشید. کفی این کفش ها باید منعطف تر از سایر کفش و کتونی زنانه موجود باشد. کفی های چرمی یا پلاستیکی بهترین نوع کفی برای این کفش ها است.

جمع بندی

شما بانوان محترم می توانید برای خرید کفش زنانه با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب و باورنکردنی به سایت فروشگاهی سلین شاپ مراجعه نمایید. و از بین مدل ها و رنگ های متنوع و جذاب محصول مورد پسند و علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز