خبرگزاری کار ایران

کوپلر استاندارد با کیفیت منحصر به فرد از کجا تهیه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۴۱

کوپلر استاندارد یکی از پر کاربرد ترین و متداول ترین انواع وصله های مکانیکی است که در صنعت ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ویژگی ها و مزیت های بی شماری است. کوپلر استاندارد زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که دو میلگرد با قطر و سایز یکسان را بخواهیم به یکدیگر متصل کنیم. در این صورت باید یکی از میلگردها توانایی چرخش داشته باشد. کوپلر استاندارد دو میلگرد را درون خود جا می دهد و آن ها را به یکدیگر متصل می سازد. درون کوپلر استاندارد رزوه راستگرد وجود دارد و به همین دلیل به این کوپلرها، وصله ها یا کوپلرهای راستگرد نیز گفته می شود. برای آن که دو آرماتور را به وسیله یک کوپلر راستگرد به یکدیگر متصل نماییم در ابتدا یکی از کوپلرها را درون میلگرد تا نیمه می چرخانیم. سپی آرماتور دیگری که امکان چرخش دارد را در سمت دیگر کوپلر تا نیمه چرخانده و محکم می کنیم. به این شیوه، دو آرماتور به یکدیگر متصل شده و حالت یکپارچه می گیرد. کوپلر استاندارد دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است و زمانی که دو میلگرد را به یکدیگر متصل می کند، استحکام و دوام بالایی به میلگرد نهایی می دهد تا جایی که همانند یک میلگرد واحد و یکپارچه عمل می کند.

 

کوپلر استاندارد جایگزین چه نوع اتصالات در ساخت و سازها می شود؟

همان طور که اشاره شد، کوپلر استاندارد وصله های مکانیکی راستگرد هستند که در تمام بخش های سازه ها و ساخت و سازها و پروژه های عمرانی کاربرد دارند. با بهره گیری از کوپلر استدارد می توان یک میلگرد کوتاه تر را به یک میلگرد کوتاه دیگر متصل نمود و یک میلگرد بلندتر با خواص یلپارچه و استحکام عالی به وجود آورد. می توان کوپلر استاندارد را جایگزین مناسبی برای اتصالات اورلپ نام برد. با استفاده از کوپلر استاندارد، کاربرد میلگرد اضافی در اتصالات اورلپ منتفی شده و با کاهش مصرف میلگرد در سازه ها و پروژه های ساختمانی رویرو می شویم.

از کوپلر استاندارد در چه مواردی استفاده می شود؟

  • به منظور تعمیر و بازسازی اماکن و ساختمان های قدیمی از کوپلر استاندارد استفاده می کنند.
  • در پروژه های بزرگ ساختمانی و سازه های عظیم مانند هتل ها، مجتمع های بزرگ ساختمانی، برج ها و بیمارستان ها از کوپلر استاندارد استفاده زیادی می کنند.
  • کوپلر استاندارد در ساخت پل ها و فرودگاه ها و همچنین ستون های مرتفع و سازه های بلند مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کوپلر استاندارد در پروژه هایی که نیاز به میلگرد زیادی دارند، استفاده می شود.

کوپلر استاندارد با کیفیت عالی و قیمت رقابتی از کجا بخریم؟

گروه فنی و مهندسی اسپلایس، تنها تولید کننده و اولین مجری وصله های مکانیکی نوین انواع میلگرد در استان قم به شمار می رود که توانسته با بهره گیری تکنولوژی روز و متخصصان با تجربه کشورمان، انواع کوپلر استاندارد و سایر انواع وصله های مکانیکی مانند کوپلر انتهایی و همچنین کوپلر میلگرد را با کیفیتی متمایز تولید و به بازار عرضه نماید. خرید کوپلر استاندارد از شرکت اسپلایس به دلیل کیفیت بالای این محصولات به شما اطمینان خاطر می دهد. همچنین قیمت کوپلر استاندارد در این شرکت کاملا رقابتی است. شما می توانید با کارشناسان زبده اسپلایس تماس گرفته و از آن ها مشاوره رایگان بگیرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز