خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بر روی سه هزار و 700 حلقه چاه آب در استان قزوین کنتور هوشمند نصب شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۰۰۳

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: بر اساس مطالعات انجام شده تاکنون بر روی سه هزار و 700 حلقه چاه آب در استان قزوین کنتور هوشمند نصب شده و لازم است که بر روی 2 هزار و 700 حلقه چاه نیز کنتور هوشمند نصب شود.

به گزارش ایلنا در قزوین، سینا جمشیدی با اعلام این خبر گفت: یک هزار و 36 هکتار از بستر رودخانه‌های استان سنددار شده و صدور سند برای یک هزار هکتار دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: طول رودخانه‌های استان قزوین 2 هزار و 750 کیلومتر است که برای یک هزار و 450 کیلومتر آن مطالعه بستر و حریم رودخانه انجام شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه استان قزوین 158 رشته رودخانه دارد، تصریح کرد: 43 رشته رودخانه در استان شامل شاهرورد، الموت رود،‌ خررود، حاجی عرب و ابهررود دارای جریان آب هستند و از رودخانه‌های مهم استان محسوب می‌شوند.

جمشیدی به اهمیت مطالعه حریم و بستر رودخانه اشاره کرد و یادآور شد: مطالعه حریم و بستر رودخانه یکی از مهم ترین اقدامات در راستای حفاظت از منابع آبی استان به شمار می‌رود که برای آن هزینه‌های بسیاری نیز صرف می‌شود.

این مسئول در ادامه به فقدان نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب تاکید کرد و گفت: هم اکنون یک هزار و هشت حلقه چاه برای صنعت، 534 حبقه چاه برای شرب، 2 هزار و 757 حلقه چاه برای کشاورزی و یک هزار و 663 حلقه چاه برای بخش خدمات در استان ثبت شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز