خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۲۰۰

دکتر حسین مدرس خیابانی در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه‌شان در سانحه هوایی سقوط بالگرد در روز یکشنبه منطقه ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

 

متن پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ( سوره احزاب آیه 23)

شهادت مجاهدانه خادم الرضا (ع) و ملت شریف ایران اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی بسیار تلخ و ناگوار است. ‌این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت بقیه الله‌ ارواحنا فداه و ملّت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.
آن شهید والامقام همواره عمر خود را صرف خدمت‌گذاری و جهاد در راه رضای خداوند متعال نمودند و در مسئولیت‌های مختلف، خدمات و زحمات بی‌شائبه‌ای داشتند. تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیرشان در جهت عدالت خواهی، فساد ستیزی و حضور صمیمی در جمع مردم به ‌ویژه در سفرهای استانی، تنها و تنها برای خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور بود.

رئیس جمهوری که برای توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار، رفع فقر در عین حفظ کرامت مردم، رونق صنعت و تولید، از هیچ کوششی دریغ نکرد و در سطح بین الملل با عزم راسخ در برابر سیاه نمایی و شائبه افکنی های دشمنان برای ناامیدی مردم در میدان اقدام و عمل برای ارتقای امید و اعتماد بیشتر ملت شهیدپرورمان به نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد.

آیت الله رئیسی در آخرین لحظات عمر شریف شان نیز پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بودند و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب شهادت این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، خانواده‌های محترم و داغدارشان همچنین مردم شهید پرور ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهدای این حادثه ناگوار، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

 حسین مدرس خیابانی

 مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز