خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی:

بانک سینا ظرفیت تبدیل شدن به بانکی مدرن را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۲۹

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: مدیریت جدید بانک سینا این بانک را در تراز بانکی مدرن ارتقا خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، مهدی غضنفری، رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در چهارمین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به اینکه ۳۳ درصد از سهام بانک سینا متعلق به این صندوق است، گفت: بر اساس تفکرات تیم مدیریتی جدید در بانک سینا، این بانک توانایی تبدیل شدن به بانکی مدرن در خاورمیانه را دارد.
وی با اشاره به اینکه صندوق با دوشرط سود بالا و ریسک پایین همچنان تسهیلات می‌دهد، اظهار داشت: صندوق دو موضوع را در تسهیلات‌دهی یا مشارکت مد نظر قرار می‌دهد؛ اولی آن این است که صندوق باید سودآوری خوبی از مشارکت یا تسهیلات‌دهی داشته باشد و نکته دیگر این است که ریسک پروژه پایین باشد.
وی ادامه داد: در گذشته صندوق صرفاً تسهیلات می‌داد، اما کاری که صندوق در بخش سرمایه‌گذاری می‌کند، بنگاه‌داری نیست بلکه سرمایه‌گذاری صندوق، سرمایه‌گذاری غیرمداخله‌ای است.
گفتنی است در بخش تجلیل از حامیان این همایش که با محوریت «نقش صندوق توسعه ملی در اجرای برنامه هفتم توسعه کشور» برگزار شد، از بانک سینا تقدیر به عمل آمد.
علی ابدالی، سرپرست بانک سینا، این تقدیرنامه را از مهدی غضنفری، رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی، دریافت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز