خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران خبر داد؛

​بکارگیری ظرفیت های روابط عمومی استانداری تهران برای مبارزه با فساد اداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۳۳

​مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از بکارگیری ظرفیت های حوزه روابط عمومی برای مبارزه با فساد اداری خبر داد و گفت: آماده تعامل با سازمان بازرسی هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد صائبی در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات سازمان بازرسی کل کشور در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، طی نشست با مسئول انتشارات سازمان بازرسی کل کشور، اقدام این سازمان در نشر آثار مرتبط با موضوع سلامت اداری و مبارزه با فساد را ارزشمند دانست.

صائبی تقویت ارتباطات و تعاملات بین دستگاهی در حوزه سلامت اداری را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: با هم افزایی هدفمند، توسعه ایده‌ها و بررسی فرآیندهای سلامت اداری می‌توانیم گام‌های مؤثری را در راستای جریان‌سازی و اشاعه منشورات حوزه مبارزه با فساد برداریم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، آگاهی بخشی و ارتقای اطلاعات در حوزه کارکردهای سلامت ادارات را بسیار با اهمیت و راهگشا دانست و بیان کرد: روابط‌عمومی استانداری تهران آمادگی دارد تمام ظرفیت های خود برای این امر مهم به کار بگیرد.

وی گفت: حوزه اطلاع رسانی و آموزش، نقش بسیار مهمی در اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی مبارزه با فساد و ترویج سلامت در ادارات دارد که می توان از آن به عنوان یک ابزار قوی استفاده کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز