خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امنیتی استانداری تهران:

تامین امنیت فیزیکی ۶۹۱ حوزه برگزاری امتحانات

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۷۹

​ مدیرکل امنیت امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: تدابیر امنیتی و انتظامی و ترافیکی برگزاری آزمون های نهایی شهر و شهرستان های استان تهران اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، جلسه کمیسیون حفاظت از آزمون‌های استان تهران به ریاست سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و با حضور مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان تهران و نمایندگان آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های استان تهران، نماینده سازمان سنجش، نمایندگان دستگاههای خدمات رسان و دیگر اعضا برگزار شد.

 سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران در این جلسه با تأکید بر امنیت روانی دانش آموزان اظهار داشت: امتحانات نهایی امسال به دلیل تاثیر ۵۰ درصدی آن در سوابق کنکور اهمیت زیادی برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان دارد، لذا نه تنها باید ابعاد امنیتی و فیزیکی در نظر گرفته شود بلکه باید توجه به امنیت روانی دانش آموزان در دستورکار قرار داده شود و به خانواده ها این اطمینان خاطر داده شود که دانش آموز شما در شرایط کامل و جامع در حوزه امتحانی شرکت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، ادامه داد: لازم است با ایجاد تبلیغات محیطی و استفاده از فضاهای مجازی و ظرفیت های صدا وسیما، نشاط و شادابی و امید آفرینی در بین جوانان، نوجوانان و دانش آموزان افزایش دهیم که خود باعث می شود، دانش آموزان مسئولیت پذیر و هدفمند شوند. 

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با بیان این‌که ۳۲۵ هزار دانش آموز در استان تهران در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند به تأمین امنیت فیزیکی و روانی در ۶۹۱ حوزه ه برگزاری امتحانات نهایی اشاره کرد و افزود: توجه به رفاه و آسایش دانش آموزان چه در زمینه حمل و نقل عمومی و  مسائل محیط  برگزاری آزمون در زمان شرکت آزمون نهایی از درجه اهمیت ویژه ای در کاهش استرس دانش آموزان در روزهای برگزاری امتحانات نهایی خواهد شد. 

گفتنی است در این جلسه هماهنگی های لازم بین دستگاههای امنیتی، انتظامی، خدمات رسان، اورژانس و آتش نشانی، و تمهیدات ترافیکی و حمل و نقل عمومی اندیشیده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز