خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه هویت‌گذاری کلنی‌های زنبور عسل در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۲۰

تفاهم‌نامه هویت‌گذاری کلنی‌های زنبور عسل در قالب شماره‌گذاری و ثبت مشخصات کندوهای فعال در کشور بین معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امضا و مبادله شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم حسن‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی در آیین امضای این تفاهم‌نامه همکاری گفت: با امضای این تفاهم‌نامه، زمینه توسعه همکاری‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی در حوزه دام بیش از پیش فراهم می‌شود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در این نشست، ضمن تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در جهت توسعه همکاری‌های مشترک گفت: با توجه به همکاری‌های مشترک در سنوات قبلی و نظر به تغییر برخی شرایط کاری، ضروری است با همکاری طرفین، در سیاست‌های اجرایی، ضوابط و مقررات و رویه‌ها با توجه به شرایط جدید تجدید نظر لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ ساماندهی عوامل اجرایی هویت‌گذاری کلنی زنبور عسل، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط، تهیه و نظارت بر نصب پلاک توسط عوامل پلاک‌کوبی و ثبت اطلاعات در سامانه هویت دام، پیگیری و بررسی مشکلات احتمالی در خصوص عملیات اجرایی پلاک‌کوبی و ایجاد زیرساخت نرم‌افزاری برای شبکه‌سازی پیمانکاران از جمله تعهدات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در این تفاهم‌نامه همکاری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز