خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صنایع غذایی شرکت «سارنگ» بهبهان:

مشکل واسطه‌ها برای محصولات صادراتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۴۳

مدیرعامل صنایع غذایی شرکت «سارنگ» بهبهان گفت: برای تولید محصول حلوا با توجه به طبع گرم آن، گرمسیری بودن استان خوزستان فعالیت مجموعه به صورت فصلی ممکن‌پذیر است یعنی شرکت معمولا در نیمه‌ی مهرماه تهیه‌ی مواد اولیه و تولید حلوا را آغاز و تا اواخر اسفندماه به توزیع و فروش محصولا حلوا می‌پردازد؛ چون بعد از اسفندماه حلوا فروش چندانی ندارد.

به گزارش ایلنا، امین عدالت بهبهانی عنوان کرد: میزان عملکرد مجموعه را در سال جدید نسبت به سال‌ قبل بهبود بخشیده‌ایم، همچنین محصول روغن کنجد نیز به محصولات تولیدی مجموعه اضافه شده است.

عدالت بهبهانی افزود: یکی از برنامه‌ها و اهداف در حال پیگیری، تبدیل شرکت از نیم‌فصلی به تمام فصل است؛ به همین خاطر با تهیه‌ی دستگاه و اضافه‌کردن و تولید محصول روغن سرخ‌کردنی، مصمم هستیم تا این امر صورت پذیرد.

صادرات

وی تشریح کرد: محصولات مجموعه با واسطه و به میزان خیلی کم به کشورهایی از جمله عمان و عراق صادر گردیده است؛ البته ما با حضور و استفاده از ظرفیت‌های ششمین دوره نمایشگاه اکسپو امیدوار هستیم تا راهی برای صادرات به کشورهای اطراف پیدا کنیم.

مدیر عامل صنایع غذایی شرکت سارنگ بهبهان ادامه داد: وجود واسطه‌ها یکی از عمده مشکلات ما در صادرات است؛ چون متاسفانه برخی از این واسطه‌ها نصف مبلغ اجناس را در ابتدا پرداخت می‌کنند ولی برای دریافت مابقی مبالغ از واسطه‌ها با مشکل مواجه هستیم و به سختی می‌توان مابقی مبلغ را دریافت کرد.

اشتغالزایی

عدالت ‌بهبهانی در مورد اشتغالزایی این شرکت نیز گفت: مجموعه در ابتدا با 18 نفر سپس با 21 نفر و در حال حاضر با 26 نفر روند فعالیت خود را ادامه داده است که با اضافه‌ کردن محصول روغن سرخ کردنی نیز این میزان اشتغالزایی به عددی نزدیک به 40 خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز