خبرگزاری کار ایران

تجربیات پایتخت و اصفهان در خدمت کیش/ رحیم سرهنگی و انتخاب مدیران جوان، آگاه و خبره

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۲۶

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تغییر و تحول مدیریتی، دمیده شدن روح تازه در کالبد این سازمان و شرکت های تابعه و بهره مندی از تجارب علمی صاحب نظران عرصه های مختلف را در پی دارد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آئین تکریم و معارفه سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات و سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل با حضور رحیم سرهنگی و معاونان و مدیران این سازمان عصر دوشنبه 24 اردیبهشت در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این آئین با قدردانی از زحمات محسن نظر پور در دوره مسوولیت خود در شرکت عمران، آب و خدمات از وی به عنوان فردی مخلص، صادق، سختکوش یادکرد و نظرپور را به عنوان مشاور خود معرفی و حکم انتصاب وی را ابلاغ کرد.

سرهنگی با اشاره به سوابق علمی و اجرایی محمد مهدی احمدی در شهر اصفهان و مبارکه با ابراز خرسندی از جذب وی تاکید کرد: وی دانش آموخته دانشگاه اصفهان و فارغ التحصیل در دو رشته عمران و اقتصاد است و از به نام ترین مدیران استان اصفهان به شمار می آید که در شهرداری اصفهان زبانزد بوده و سمت شهردار مبارکه را در سوابق کاری خود دارد.

وی تاکید کرد: تجربیات احمدی می تواند در کنار بهره گیری از تجربیات مدیران و کارکنان با تجربه شرکت عمران، آب و خدمات نوید بخش توسعه و پیشرفت کیش باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در معرفی سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست جدید روابط عمومی و اموربین الملل این سازمان، از وی به عنوان فردی فرهیخته، با تجربه و چهره رسانه ای و آگاه و مسلط به امور روابط عمومی یاد و به سوابق مدیریتی وی در روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد.وی ادامه داد: آگاهی و شناخت قبلی از توانمندی ها و مهارت‌های ارتباطی و توانایی برنامه‌ریزی موثر "سید ابراهیم هاشم ورزی" در عرصه روابط عمومی و رسانه، نوید بخش فصل جدید در حوزه کاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است.

سرهنگی با قدردانی از خدمات مهدی خانعلی زاده از وی به عنوان دوست، متخصص صاحب نام و مطلع در جبهه مقاومت یاد کرد و افزود: برای جناب خانعلی زاده که به امید خدا در مدارج بالاتری به مردم خدمت خواهند کرد، آرزوی توفیق دارم.

همچنین در این آئین محمد مهدی احمدی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش با قدردانی از حسن اعتماد رحیم سرهنگی؛ نظم، پاکیزگی و آراستگی شهر کیش را حاصل تلاش جمعی مدیران و کارکنان حال حاضر و سابق این شرکت عنوان کرد و افزود: اعتقاد راسخ دارم که مجموعه ای به سر منزل مقصود خواهد رسید که علاوه بر برنامه ریزی دقیق و تعیین هدف مشخص، همراهی و همدلی همه همکاران را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد : قول خواهم داد که بر اساس یک برنامه ریزی منظم و مدون و بر پایه شاخص های کمی و ارائه گزارشات اجرایی ماهیانه، بتوانیم در مدت خدمتگزاری خود در جزیره کیش در تمامی شاخص ها حوزه های مختلف مدیریت شهری قدم های اساسی را برداریم.

همچنین سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست جدید روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این آئین با قدردانی از حسن اعتماد رحیم سرهنگی و زحمات مهدی خانعلی زاده در طول مدت خدمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، از تمامی دست اندرکاران مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه خواست با همکاری و تعامل مناسب زمینه ظهور روابط عمومی مقتدر و موفق را بیش از پیش فراهم کنند.

گفتنی است در پایان مراسم حکم انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش به ترتیب به سید ابراهیم هاشم ورزی و محمد مهدی احمدی ابلاغ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز