خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۸۲۴

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی محمد مهدی احمدی را به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب کرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم رحیم سرهنگی خطاب به سرپرست  شرکت عمران، آب و خدمات کیش آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می نمایم.

در ادامه، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) را یاد آور می شوم که فرمودند: "بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است؛ پس از این نعمت ها خسته نشوید". لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

گفتنی است آقای احمدی دانش آموخته دانشگاه های اصفهان و خواجه نصیر الدین طوسی تهران در رشته عمران، از مدیران شهرداری اصفهان و پیش از این شهردار شهر مبارکه بوده است و در حال حاضر مشغول اتمام پایان نامه در مقطع دکتری می باشد.

از سوابق ایشان به تدریس در دانشگاه های اصفهان و صنعتی اصفهان، عضویت در کارگروه های تخصصی نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و کارشناس رسمی دادگستری استان اصفهان می‌توان اشاره کرد.

لازم به ذکر است پیش از این محسن نظرپور از بهمن 1400 سکان دار شرکت عمران، آب و خدمات کیش بود که زین پس در جایگاه مشاور، شاهد ادامه خدمت رسانی ایشان در سازمان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز