خبرگزاری کار ایران

رئیسی در اجتماع باشکوه مردم ساری:

امروز همه بخش‌ها در مقابله قاطع با فساد و کژی‌ها اجماع دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۱۱

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز میان همه بخش‌های کشور برای برخورد قاطع با سوداگران و سودجویان اجماع وجود دارد، گفت: تجربه اجرای موفق عملیات وعده صادق نشان داد که وجود اجماع و هماهنگی میان همه بخش‌ها چقدر در موفقیت اقدامات و برنامه‌ها تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان مازندران، در اجتماع باشکوه مردم ساری در مصلای این شهر با بیان اینکه تاریخ این استان گواه ولایتمداری و دینمداری و ایستادگی مردم آن در دفاع از دین و ارزش‌ها است، تصریح کرد: دلیل صدق این ادعا شهدا و ایثارگران این استان و حضور مردم مازندران در خط مقدم عرصه‌های دفاع از انقلاب و کشور از جمله در دفاع مقدس است.

رئیس جمهور با تبریک دهه کرامت و با بیان اینکه همه انسان‌ها از کرامت ذاتی برخوردارند و باید با تقویت ارتباط با خدا و تلاش برای خدمت به هم‌نوعان و گره‌گشایی از زندگی مردم در جهت ارتقای کرامت اکتسابی تلاش کنند، افزود: باید به عنوان سالک طریق الی‌الله، از ائمه و صلحا و شهدا به‌عنوان مربیان و معلمان بشریت بیاموزیم و ضمن شناخت مردم و نیازهای آنان برای برآورده کردن این نیازها آماده ایفای نقش و خطرپذیری در میدان باشیم.

 رئیسی در ادامه با اشاره به ذخایر مادی و معنوی بی‌شمار کشور، مازندران را قطب کشاورزی، صنعت، گردشگری، اقتصاد دریا و پیشتاز در اقتصاد دانش‌بنیان توصیف و تصریح کرد: در دور اول سفرها برای نیازهای استان که شناسایی شده بود، تصمیمات خوبی اتخاذ و بر اساس آنها اقدامات خوبی انجام شده که باید از همه دست‌اندرکاران اجرای این تصمیمات قدردانی کنم.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به برگزاری مراسم جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی احیا شده که موجب ایجاد فرصت‌های شغلی فراوان و احیای سرمایه‌های راکد کشور شده است، گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده در زمینه صنعت و تولید، در زمینه آزادسازی سواحل نیز اقدامات خوبی انجام شد که در گام بعدی باید برای آبادسازی این سواحل و ایجاد یک فضای آرام، دلنشین و مفرح برای مردم استان و گردشگران در آنها اقدام شود. البته کارهای خوبی در این زمینه آغاز شده که باید تکمیل شود.

 رئیسی همچنین با اشاره به در دست احداث بودن ۸ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در بخش‌های مختلف استان مازندران خاطرنشان کرد: در برخی بخش‌های استان به دلیل اراضی کشاورزی و فضاهای سبز و منابع طبیعی با کمبود زمین برای ساخت مسکن مواجه هستیم که البته این مشکل قابل حل است و اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حمایت از تعاونی‌های مسکن اضافه کرد: یکی از نکات مهم در استان مازندران حفاظت از منابع طبیعی، مراتع و جنگل‌ها است تا مورد دست‌اندازی سوداران و زمین‌خواران قرار نگیرد. باید با قاطعیت با سودجویان در این زمینه برخورد شده و دست متعدیان به طبیعت و منابع طبیعی قطع شود.

 رئیسی با بیان اینکه امروز میان همه بخش‌های کشور برای برخورد قاطع با سوداگران و سودجویان اجماع وجود دارد، گفت: همه اجماع دارند که از حقوق مردم در این زمینه به طور جدی دفاع و صیانت کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقتدار و افتخارآفرینی اجرای عملیات «وعده صادق» برای کشور افزود: اجرای این عملیات یک تجربه موفق بود که نشان داد اگر اقدامی با هماهنگی و همیاری همه قوا، نیروها و بخش‌های کشور انجام شود چقدر اجماع‌ساز و موفق خواهد بود. امروز در کشور برای مبارزه قاطع با فساد و کژی‌ها اجماع وجود دارد و پیام این اجماع برای مردم امید و برای متخلفان و مفسدان تهدید است.

رئیسی اظهار داشت: امروز هم در کشور مصمم هستند که دست افراد فاسد را از دست‌اندازی به اموال عمومی قطع کرده و اجازه ندهیم که سازمان‌ها و روابط اداری ما به روابط ناسالم و ارتباطات متقلبانه و متخلفانه آلوده شود. همه در کشوری که این همه شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده مصمم هستند که به طور جدی با هر نوع فساد و کژی مقابله کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز