خبرگزاری کار ایران

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح شد؛

استمرار برگزاری اجتماعات مردمی جمعه‌های خشم و انزجار

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۸۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردمِ شریف استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی»

«غـزه» امروز به صحنۀ نبردِ تمامِ عیارِ همۀ شرافت در برابر تمامِ شرارت و جنایت، همچون نگینِ خاتم می‌درخشد و تلألوء نورِ عزّت و شرافت و شجاعتش در جهان متجلی است.

غزه امروز از یک سو صحنۀ نمایشِ رقت‌باری از کشتارِ بی‌رحمانۀ زنان و کودکانِ بی‌گناه و بی‌پناه در پیِ سکوتِ سرد، وقاحت آمیز و مرگبارِ مجامعِ دروغینِ مدعیِ حقوقِ بشر و آماجی از خباثت و جنایت و شرارتِ وصف ناپذیرِ غدۀ سرطانیِ صهیون در سایۀ حمایتِ همه جانبۀ آمریکای جنایتکار این شریکِ جرمِ اسرائیل و از سویی دیگر صحنه‌های بی‌بدیلی از نمایشِ مقاومت و ایستادگی و انسانیت و اوجِ ایمان و عزّت و توکل مردمانِ شجاعِ آن سرزمین است. 

غزۀ مقتدرِ مظلوم؛ به‌عنوانِ تجسمِ واقعی و عینی شجاعت، ایستادگی و مقاومت در برابرِ ظلم و ستم و جور ددمنشانِ خون آشام و حِقد و کینه و تَوحشِ اسرائیلِ شرورِ و در کورانِ حوادثِ روزگار و در مقابلِ ماشینِ کشتارِ جنگی صهیون و در کشاکشِ این نبردِ نابرابر و ناموزون و در برابرِ زیاده خواهی، تجاوز، تعدی و کشتارِ وسیع و فراگیر و نسل‌کشی؛ بر قله‌های عزّت، شرافت و انسانیت ایستاده است.

همچنان که حملاتِ دیوانه‌وار صهیونیست‌های خون‌آشام نه تنها باعث عقب‌نشینی و دست برداشتن آنان از آرمان‌های مقدس خود نشده، حمله به رفح و گذرگاه‌های مرزی آن همراه با فشار‌های زائدالوصف بر غزه و گروه‌های جهادی، نتوانسته سدِ محکمِ محورِ مقاومت را بشکند و موجباتِ بیداری اسلامی هر چه بیشتر و برپایی خیزش‌های جهانی و فراگیر در حمایت از آرمانِ آزادی قدسِ شریف و برگزاری اعتراضات و تجمعات ِعمومی در سراسرِ جهان شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمنِ محکومیتِ شدید جنایت‌های ددمنشانه رژیمِ غاصب و خبیثِ صهیونیستی علیه صلح و آزادی و انسانیت و تقدیر و تشکر از همراهی ملت‌های آزاده، آزادگان و عدالت طلبان جهان و خیزش دانشجویان آمریکا، اروپا و سایر نقاط جهان در حمایت از قدسِ شریف و فلسطینِ قهرمان، از مردمِ شریف استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کند تا با حضورِ پرشور در «راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» که این هفته ۲۸ اردیبهشت ماه، برگزار می‌شود، ضمن اعلام حمایت و ابراز همدردی خود با فلسطینیان غیور، مرگ آمریکا و اسرائیل را فریاد زنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز