خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

در این دوره از انتخابات شاهد پدیده پول‌پاشی و خرید و فروش گسترده رأی بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۷۲

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه در این دوره انتخابات مجلس شاهد بروز پدیده پول پاشی به صورت گسترده در شعب اخذ رأی بودیم، گفت: صاحبان اندیشه و دلسوزان نظام و انقلاب روی دلایل و چرایی زایش این مولود نحس در عرصه اجتماعی و سیاسی شهرستان و خطرات و تبعات این مرض خطرناک بیاندیشند و راه چار‌ه‌ای برای این اتفاق نامیمون بیابند.

به گزارش ایلنا، مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از مردم شریف، نجیب و بصیر شهرستان های میانه و ترکمنچای و بخش‌های حوزه انتخابیه که صمیمانه از بنده حمایت کردند و بیش از ۲۲ هزار رأی پاک و سالم را برای اینجانب به صندوق ریختند، گفت: همچنین از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه هیأت نظارت استان و شورای نگهبان تشکر می کنم.

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: از هیأت دولت به ویژه رئیس جمهور و وزیر کشور که موضوع شهرستان شدن ترکمنچای را به تصویب رساندند و انتظار ۳۰ ساله مردم آن دیار را برآورده کردند.

وی ادامه داد: همان طور که در روز گذشته تعدادی از نمایندگان در جلسه با معاون سیاسی وزارت کشور چه آنان که مجداً رأی آوردند و چه آنان که نیاورند مطرح کردند را عرض می‌کنم، در این دوره از انتخابات شاهد بروز پدیده پول‌پاشی و خرید و فروش رأی به صورت گسترده به ویژه در شعب اخذ رأی در مناطق حاشیه شهر و مراکز روستایی پرجمعیت بودیم، پدیده شومی که باید صاحبان اندیشه و علم و دلسوزان نظام و انقلاب روی دلایل و چرایی زایش این مولود نحس در عرصه اجتماعی و سیاسی شهرستان و خطرات و تبعات این مرض خطرناک بیاندیشند و راه چار‌ه‌ای برای مقابله با این اتفاق نامیمون بیابند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه سکوت و نادیده گرفتن مسئولان ذیربط از خود این پدیده خطرناک‌تراست، عنوان کرد: چرا که این نحوه برخورد و تسامح با آن زمینه رشد و تقویت این راهبرد و تاکتیک کثیف در صحنه رقابت‌های انتخابات آتی را در پی خواهد داشت، اگر تدبیری عملی و جدی با این پدیده شوم به کار گرفته نشود در آینده نه چندان دور انتخابات معنا و مفهوم واقعی، فلسفه و رسالت حقیقی خود را از دست خواهد داد و تبدیل به مبایعه و داد و ستدی وحشتناک خواهد شد.

وی خطاب به مردم شهرستان حوزه انتخابیه خود اضافه کرد: بنده در این مدت کوتاه نمایندگی سعی کردم به عهدی که با خدا و شما بسته‌ام با جدیت عمل نمایم و از منافع و حقوقتان پاسداری کنم و نیز در جهت تحکیم عقلانی و اصولی پایه‌های نظام جمهوری اسلامی تلاش داشته باشم. بنده همیشه خود را مدیون حمایت بی‌پایان مردم عزیزمان می‌دانم و سعی خواهم کرد در خدمتگزاری بخشی از دینم را به شما ادا نمایم. در این میان رجای راسخ دارم که شورای نگهبان به دفت به تمامی اعتراضات و شکایات رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز