خبرگزاری کار ایران

چند روز پیش از سفر تور قشم بخرم؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۲۰

قشم خلاصه سه کلمه طبیعت بکر، بازار، تاریخی از گذشته است. اگر اهل ایران‌گردی باشید، احتمالا به قشم سفر کرده‌اید. در واقع قشم آن روی سکه طبیعت بکر ایران است. قطعا در سفر به قشم، طبیعت زیبا این جزیره شما را شگفت‌انگیز خواهد کرد. اما از هزینه‌های سفر نمی‌شود چشم‌پوشی کرد.

 

این روزها هزینه سفر به کیش حسابی بالا رفته است. پس هزینه‌های هتل قشم، هزینه حمل‌ونقل را که جمع کنیم، هزینه سفر گران می‌شود. اینجا است که باید برای هزینه‌های سفر دنبال راهکار ارزان‌تری باشیم. تورقشم علی‌بابا همان راحلی است که باید برای سفر قشم بخریم. اما چند روز قبل از سفر تورقشم علی‌بابا را بخریم؟ امکانات و خدمات تورقشم علی‌بابا چیست؟ در ادامه درباره صفر تا صد تورقشم علی‌بابا صحبت می‌کنیم.

بررسی شرایط تور قشم اینترنتی

تورقشم علی‌بابا هوایی و زمینی است. در تور هوایی قشم با هواپیما به کیش سفر می‌کنید. در تور زمینی قشم با اتوبوس به قشم می‌روید. قیمت، امکانات و مدت‌زمان سفر با تورقشم علی‌بابا (هوایی_ زمینی) متفاوت است. اما قبل از سفر با تور کیش علی‌بابا چه امکانات و تجهیزاتی را در چمدان بگذاریم؟

لوازم مهم قبل از سفر

  • قبل از هر کاری آب‌وهوایی قشم را چک کنید، متناسب با آب‌وهوا لباس مناسب انتخاب کنید. آب‌وهوای قشم در تابستان گرم و شرجی و در زمستان معتدل و دلپذیر است.
  • قبل از سفر تورقشم علی‌بابا را انتخاب کنید، اینکه با هواپیما یا اتوبوس سفر را شروع می‌کنید.
  • زمان سفر به کیش را با تورقشم علی‌بابا را انتخاب کنید.

چند روز پیش از سفر تور قشم بخرم؟

خرید تور قشم

با سه کلیک از علی‌بابا تورقشم علی‌بابا را بخرید. برای خرید به سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا بروید، از قسمت تور، تورقشم علی‌بابا را انتخاب کنید. روی هر تورقشم علی‌بابا که کلیک کنید، اطاعاتی همچون (امکانات و خدمات، قیمت، هتل) را نشان می‌دهد. بعد از انتخاب تورقشم علی‌بابا و پرداخت هزینه می‌توانید تورقشم علی‌بابا را از قسمت سفرهای من ببینید. در همه قسمت‌های رزرو تورقشم علی‌بابا تیم پشتیبانی 24 ساعته کنار شما است.

هزینه تورقشم چقدر؟

قیمت تورقشم علی‌بابا به عوامل مختلفی از جمله: مدت‌زمان سفر، کیفت هتل بستگی دارد. البته هزینه رزرو تور لحظه آخری قشم پایین‌تر است. با تور‌های لحظه آخری قشم علی‌بابا آشنا هستید؟ تور‌های لحظه آخری در واقع تورهایی هستند که تا لحظه آخر سفر پر نشده‌اند، ظرفیت خالی دارند. به همین خاطر با قیمت پایین‌تری فروخته می‌شوند. تور‌های لحظه آخری در مقایسه با تورهای عادی امکانات یکسانی دارند، تنها تفاوت این تورقشم علی‌بابا در قیمت است که تور لحظه آخری قشم قیمت پایین‌تری دارد.

بیمه مسافرتی در سفر

تورقشم علی‌بابا امکاناتی همچون: بیمه مسافرتی، گشت شهری، راهنما سفر دارد. در سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا در هر صفحه تورقشم علی‌بابا امکانات تور علی‌بابا را ببینید. در امکانات تورقشم علی‌بابا سراغ بیمه مسافرتی برویم. در هر لحظه از سفر ممکن است اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی رقم بخورد. پس باید مطمئن‌تر سفر به کیش را شروع کنید. بیمه مسافرتی سامان اینجا است که سفر راحت‌تری داشته باشید. همچنین بیمه مسافرتی سامان را مستقیم از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا بخرید. تورقشم کجا برویم؟

در قشم کجا‌ها را ببنیم؟

تورقشم علی‌بابا شروع ماجراجویی در قشم است. در سفر لباس غواصی را می‌پوشیم دل به دریا می‌زنیم. به رستوران‌های محلی قشم می‌رویم طعم ماهی‌های کبابی را تجربه می‌کنیم. در دره ستارگان قدم می‌زنیم، روی شن‌های قشم سافاری را تجربه می‌کنیم. اما این همه ماجرا تورقشم علی‌بابا نیست، کلی تجربه جدید در تورقشم علی‌بابا منتظر شما است.

چند روز پیش از سفر تور قشم بخرم؟

زمان رزرو تور قشم اینترنتی

اکنون به این سوال می‌رسیم که چند روز قبل از سفر تورقشم علی‌بابا رزرو کنیم؟ رزرو تورقشم علی‌بابا به زمان سفر بستگی دارد. اگر در روزهای شلوغ سال یعنی عید، تعطیلات رسمی سفر می‌کنید، یک ماه یا چند هفته قبل‌تر تورقشم علی‌بابا را بخرید. البته اگر اهل سفر‌های لحظه آخری هستید، تور لحظه آخری قشم گزینه مناسبی برای سفر شما است.

بهترین تورقشم اینترنتی

بیشتروقت‌ها انتخاب بین چندین تورقشم علی‌بابا سخت است. اما شاید انتخاب بین بهترین‌ها انتخاب را راحت‌تر کنند. در ادامه درباره بهترین تورقشم علی‌بابا بر اساس امتیاز کاربران صحبت می‌کنیم.

1_ دیاموند

تورقشم علی‌بابا این هتل فقط به‌صورت هتل و پرواز انجام می‌شود. قیمت این تورقشم علی‌بابا 5600000 میلیون تومان است. کاربران به این تورقشم علی‌بابا امتیاز چهار را از پنج داده‌اند. بریم نظرات را در مورد این تورقشم علی‌بابا بخوانیم.

_ یک‌بار تجربه سفر را با این تورقشم علی‌بابا را داشته‌ایم. رفتار و عملکرد پرسنل هتل عالی بود، فقط امکان تغییر درخواست بعد از ثبت وجود نداشت.

2_ آتامان قشم

یکی از بهترین تورقشم علی‌بابا، تور آتامان قشم است. پیش‌تر از 70 درصد همسفران علی‌بابا سفر با تورقشم علی‌بابا این هتل را پیشنهاد می‌کنند. قیمت رزرو تورقشم علی‌بابا برای این هتل از شش میلیون شروع می‌شود و با مدت‌زمان سفر و تعداد مسافران تغییر می‌کنند. مسافران درباره هتل آتامان قشم این طور نوشته‌اند که: اتاق‌های هتل نورگیر بود، صبحانه هر روز صبح در داخل اتاق سرو می‌شود.

تعیین زمان رسیدن

یکی از ویژگی‌های خوب رزرو تورقشم علی‌بابا از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا تعیین رسیدن به قشم است. یعنی شما انتخاب می‌کنید که قبل از ساعت 14 یا بعد از این ساعت به قشم برسید.

شروع سفر به کیش

اکنون وقت آن رسیده که با بیمه مسافرتی، سفر را با تور قشم علی‌بابا شروع کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز