خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد؛

پیشرفت پروژه‌های شهری رشت نیازمند همراهی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۵۱۳

در انتقال عملکرد شخص شهردار ملاک نیست

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت از زحمات مسوولان، کارشناسان و فعالان عرصه روابط عمومی در شهرداری رشت تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رحیم شوقی، شهردار رشت با تبریک روز روابط عمومی و خداقوت به فعالان این عرصه اظهار کرد: سازمان‌ها برای موفقیت، دوام و بقای خود نیازمند استفاده از علم ارتباطات هستند و روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش اصلی را دارند.

شهردار رشت با اشاره به نقش کلیدی و بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در اقناع افکار عمومی افزود: تعامل هدفمند و ارتباط دوسویه با مخاطبان، انتقال اطلاعات دقیق و صحیح، دریافت اشکالات سیستم از مخاطب و رفع آن‌ها از ویژگی‌های اساسی روابط عمومی هاست که مورد تاکید ما نیز قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در انتقال ارتباطات عملکرد شهرداری مهم است و شخص شهردار ملاک نیست، ادامه داد: در شهرداری و مدیریت شهری فضای کار کردن فراهم است و اعضای شورا نیز انعکاس عملکرد شهرداری و خواسته‌ها و نظرات مردم از روابط عمومی انتظار دارند.

شوقی با بیان اینکه ما در این برهه از زمان که پروژه‌های شهری در حال پیشرفت است نیازمند همراهی مردم در ادامه مسیر هستیم، تصریح کرد: در این همراهی روابط عمومی‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

شهردار رشت تصریح کرد: روابط عمومی مسئولیت بسیار مهمی در شهرداری بر عهده دارد و به عنوان یک رسانه نقش بسزایی در تولید محتوای مناسب، فرهنگ‌سازی در موضوعات شهری و اطلاع‌رسانی اخبار در خصوص کیفیت و نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان ایفا می‌کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم به مدد تلاش و همتتان، شاهد ارتقای سازمانی و سطح رضایتمندی مردم از مجموعه مدیریت شهری همراه با ارتقای سطح خدمات شهری در جامعه و تحقق اهداف عالیه جامعه اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز