خبرگزاری کار ایران

طی سالجاری صورت می گیرد؛

افزایش دو برابری آسفالت ریزی معابر شهری ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۰۲

شهردار ارومیه از دو برابر شدن آسفالت ریزی معابر شهری ارومیه در سالجاری خبر داد.

حسین مهدیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت آسفالت معابر فرعی ارومیه گفت: رسیدگی به آسفالت کوچه های فرعی یکی از مطالبات شهروندان است ولی با توجه به انباشت اقدامات مربوط به آسفالت طی سال های متوالی در سال جاری نهضت آسفالت معابر  ارومیه به صورت گسترده انجام خواهد شد.

مهدیزاده اظهار کرد: در حال حاضر ۲ پیمانکار به همراه ماشین‌آلات سازمان عمران شهرداری در سطح شهر فعالیت می‌کنند و چهار مناقصه آسفالت نیز در سامانه ستاد وجود دارد که به‌زودی پیمانکاران آن مشخص خواهد شد.

وی افزود: آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش پیدا می‌کند.

شهردار ارومیه با اشاره به کوتاه بودن فصل کاری در ارومیه تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی شش ماه فرصت برای اقدامات عمرانی وجود دارد، از این‌رو سال‌جاری مناقصات مربوطه، پیش از نوروز حتی بعضی پس از عید برگزار شد و پیمانکاران باقی‌مانده نیز به‌زودی مشخص خواهند شد.

مهدیزاده، تاکید کرد: پیش از پایان شش ماهه نخست سال بخش مهمی از معابر فرعی، اصلی و شریانی ارومیه آسفالت خواهد شد.

وی ادامه داد: کوچه‌ها و معابر فرعی منطقه ۲ ارومیه در اولویت آسفالت قرار گرفته است و هدف گذاری در بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع جهت آسفالت‌ریزی در سطح مناطق انجام شده است‌.

مهدی‌زاده عنوان کرد: با توجه به وسعت شهر و بر اساس سن آسفالت، معابر باید سالانه بیش از سه میلیون متر مربع آسفالت‌ریزی شود و جهت سهولت تردد شهروندان باید  آسفالت‌ریزی به‌روز شود که این اقدام در بازه زمانی پنج تا هفت ساله امکان‌پذیر است.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: نگهداشت آسفالت با همراهی.شرکت‌های خدمات‌رسان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که طی تعامل با دستگاه‌های خدمات‌رسان سعی شده به این موضوع توجه ویژه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز