خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مبارکه در مجلس: پلی اکریل در شرف راه‌اندازی‌ست/ کارگران پلی اکریل: منتظریم به خطوط تولید بازگردیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۸۶

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی از احتمال راه‌اندازی مجدد پلی‌اکریل خبر داد ازسوی دیگر کارگران این کارخانه می‌گویند همچنان در انتظار روشن شدن موتور تولید و بازگشت به کار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تداوم پیگیری‌ها برای برطرف‌ کردن مشکلات کارخانه پلی اکریل گفته است: کارخانه پلی اکریل ایران در شرف راه‌اندازی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزوده‌است: انتظار داریم کارخانه‌ پلی‌اکریل زنده شود، چرا‌که تعطیلی چنین کارخانه‌ای خیانت به کشور است.

اعلام این خبر درحالی‌ست که کارگران پلی‌اکریل که از ابتدای سال جاری به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند و بیش از هفت ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند، در انتظار بازگشایی کارخانه و بازگشت به کار هستند.

این کارگران می‌گویند: امیدواریم برطبق وعده‌های داده شده مشکلات کارخانه تا شهریور ماه حل شود و خطوط تولید راه‌اندازی شود که بتوانیم سر کار بازگردیم.

پلی اکریل در طول سالها فعالیت خود  به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نخ و الیاف پلی‌استر و همچنین تنها تولیدکننده الیاف اکریلیک کشور معرفی شده و تأمین کننده مواد اولیه حدود چهارصد  واحد کوچک و بزرگ نساجی کشور است  که در ماههای گذشته با تعطیلی موقت پلی‌اکریل، برای تهیه مواد خام دچار مشکل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز