خبرگزاری کار ایران

توضیحات پلی اکریل اصفهان در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۳۶۵

پس از درج خبری مبنی بر الزام کارگران پلی اکریل به اخذ وام جهت دریافت مطالبات مزدی، مدیر عامل پلی اکریل اصفهان توضیحاتی جهت انتشار ارسال کرد.

به گزارش ایلنا به دنبال انتشار خبری که در تاریخ ۲۳‌دی ماه سال جاری در مورد اجبار کارگران کارخانه پلی‌اکریل اصفهان به دریافت وام بانکی به عنوان بخشی از مطالبات مزدی، مدیرعامل این واحد صنعتی توضیحاتی برای ایلنا ارسال کرد.

در بخشی از متن این توضیحات ارسالی که متن کامل آن در ادامه این خبر منتشر می‌شود، مدیریت کارخانه پلی‌اکریل اصفهان در مقام کارفرما ضمن تکذیب مراجعه کارگران به بانک جهت افتتاح حساب و دریافت وام  اعلام کرده‌است که مراحل فوق در محل کارخانه انجام شده و علاوه بر این در همین راستا شفاف سازی‌های لازم انجام شده است.

به گزارش ایلنا، متن کامل توضیحات کارفرمای کارگران کارخانه پلی‌اکریل اصفهان که به امضاء «اکبر ترکان» مدیرعامل این واحد صنعتی رسیده به شرح زیر است:

پیرو انتشار خبری مبنی بر افتتاح حساب در بانک محترم قرض الحسنه رسالت مربوط به شرکت پلی اکریل ایران در تاریخ ۲۳/۱۰/۹۴ خواهشمند است نسبت به درج جوابیه طی مفاد ذیل در آن سایت محترم در اسرع وقت اقدامات لازم را مبذول گردد.

۱. شرکت پلی اکریل صدور بخشنامه‌ای با موضوع الزام و یا اجبار پرسنل محترم جهت مراجعه به بانک قرض‌الحسنه رسالت و متعاقبا تکمیل فرم سفید امضاء در آن بانک را تکذیب می‌نماید و به اطلاع می‌رساند مراحل تکمیل فرم‌های لازم جهت پرسنل متقاضی در محل کارخانه انجام پذیرفته است.

۲. شرکت پلیس اکریل ایران طی اطلاعیه‌های مورخ ۶/۱۰/۹۴ و ۲۱/۱۰/۹۴ و همچنین سخنرانی مدیرعامل در محل مسجد کارخانه و حضور در بخش‌های مختلف شرکت درخصوص رفع ابهامات و نگرانی‌های پرسنل شریف، مکررا نسبت به عدم الزام پرسنل درخصوص طرح مذکور و همچنین تضمین بازپرداخت توسط شرکت پلی اکریل و عدم ضمانت پرسنل شفاف‌سازی نموده است.

۳. درخصوص نامه صادره از اداره محترم کار شهرستان مبارکه نیز همانگونه که در اطلاعیه مورخ ۲۱/۱۰/۹۴ توضیح داده شد، قبل از صدور نامه مذکور هماهنگی‌های لازم با مسئولین محترم استان و شهرستان بعمل آمده بود که این امر مجددا با مدیرکل محترم اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز شفاف‌سازی گردید.

اکنون این نکته حائز اهمیت است:

در شرایطی که مجموعه اقتصاد کشور با ظالمانه‌ترین تحریم‌های بین‌المللی روبروست، شرکت پلی اکریل ایران نیز به عنوان مادر صنعت نساجی با وجود تحریم‌ها و مشکلات فراوان همواره سعی بر حفظ اشتغال و تداوم تولید دارد و این مدیریت علاوه بر اهداف یاد شده بر خود لازم می‌داند که در راستای حل مشکلات پرسنل محترم بالاخص پرداخت منظم حقوق این هیچ تلاشی فرو گذار ننماید.

در خاتمه با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار (سلام علیهم) و با همدلی و همزبانی پرسنل محترم امید است شرکت پلی‌اکریل ایران به جایگاه واقعی و در خور شأن خود دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز