خبرگزاری کار ایران

دبل بی رحمانه قربانی در آزادی

استقلال تهران چهار - پارس جنوبی جم صفر/ شفر شگفتی سازان را در هم کوبید!

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۴۳

استقلال تهران دیدار خانگی را با برتری پرگل به پایان رساند و سه امتیاز حساس کسب کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان پارس جنوبی جم بود. این دیدار در نیمه نخست با جذابیت بالایی دنبال شد و آبی‌ها در این نیمه توسط بهنام برزای و سرور جپارف به گل رسیدند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. پارس جنوبی سیف اللهی را به دلیل اخراج از دقیقه 22 از دست داد و بازی را 10 نفره دنبال کرد.

در نیمه دوم باز هم آبی‌ها بودند که فشار روی دروازه حریف را بیشتر ایجاد کردند. حملات استقلال منطقی تر بود و علی قرباین در دقایق 48 و 66 موفق شد گلزنی کند تا پس از چند هفته ناکامی آماده نشان بدهد. پارس در این دیدار موقعیت مناسب برای گلزنی را با واکنش زیبای سیدمهدی رحمتی از دست داد. امید سینگ در دقیق 72 این شانس را داشت تا یکی از گل‌های خورده را جبران کند که رحمتی مانع شد.

استقلال با این پیروزی 32 امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول جای دارد. پارس جنوبی با یک امتیاز بیشتر نسبت به شاگردان وینفرد شفر در رده چهارم ایستاد.

داوران: رضا کرمانشاهی کمکها: حسن ظهیری – سعید قاسمی – محمدحسین ترابیان ناظر: مسعود عنایت

اخراج: روح اله سیف اللهی (22)

اخطار: علی قربانی و امید نورافکن از استقلال/ دشتی از پارس جنوبی

 

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتى، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن(میلاد زکی‌پور، 58)، على قربانى، مهدی قائدى(فرشید اسماعیلی، 79)، بهنام برزاى، امید ابراهیمى، سرور جپارف(فرشید باقری، 38) و داریوش شجاعیان

ترکیب پارس جم:

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، وحید حمدی نژاد(شهرام گودرزی، 71)، فرشاد محمدی مهر، میثم نقی زاده، حسین پورامینی(مهدی زبیدی، 84)، علی دشتی، روح الله سیف الهی، احسن تاییدی(امید سینگ، 52) و ابراهیم صالحی

 

گل:

استقلال یک / پارس جنوبی صفر: (سرور جپارف، دقیقه 6): جپارف موفق شد برای اولین بار پنالتی آبی‌ها در این فصل را با ضربه‌ای دقیق وارد دروازه فروزان کرد تا اولین گل استقلال در این دیدار به ثمر برساند.

استقلال دو / پارس جنوبی صفر: (بهنام برزای، دقیقه 31): داریوش شجاعیان با پاس به عمق قصد داشت علی قربانی را صاحب موقعیت گلزنی کند که با هوش بالای این بازیکن توپ به بهنام بزاری رسید و او با ضربه ساده دروازه فروزان را باز کرد.

استقلال تهران سه / پارس جنوبی جم صفر (علی قربانی، دقیقه 48):  حرکت عالی وریا غفوری با پاس قائدی همراه شد تا علی قربانی با یک ضربه تمام کننده گل سوم را برای استقلال به ثمر برساند. بازیکنان استقلال استقبال ویژه‌ای از گلزنی مهاجمی داشتند که هفته‌های اخیر با انتقادهای فراوانی رو به رو بود و با سجده شکر این گلزنی را جشن گرفت.

استقلال تهران چهار / پارس جنوبی جم صفر (علی قربانی، 66): پاسکاری دقیق آبی‌ها در محوطه چپ خط دفاعی پاری جنوبی توپ به وریا غفوری رسید و پس او به قربانی زمینه ساز گل چهارم این بازی بود. قربانی مانند گل قبلی با ضربه‌ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

 

دقایق حساس:

دقیقه 4: فرار تند و تیز مهدی قائدی پشت مدافعان پارس جنوبی جم روی پاس عمقی با خطای حمدی نژاد یک ضربه پنالتی برای آبی‌ها به ارمغان آورد.

دقیقه 8: استارت سریع وریا غفوری با تکل دقیق مدافع پارس جنوبی راهی کرنر شد. این ضربه کرنر را غفوری ارسال کرد ولی در نهایت ثمری نداشت.

دقیقه 9: کرنر با ارسال سریع محسن فروزان به نیمه حریف به سیف الهی رسید. فرار تند این بازیکن با دفع پژمان منتظری مواجه شد که با تمارض بازیکن پارس داور کارت زرد نشان داد.

دقیقه 12: سانتر خوب ابراهیمی با ضربه سر قربانی با فاصله اندک بیرون رفت.

دقیقه 17: سانتر بلند روی دروازه مهدی رحمتی با ضربه سر مدافعان دور شد.

دقیقه 19: ارسال دقیق سرور جپارف پشت مدافعان به مهدی طارمی رسید اما داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 21: روح الله سیف اللهی که در دقیقه دهم یک کارت زرد به دلیل تمارض گرفته بود، در دقیقه 21 به دلیل خطا روی قائدی کارت دوم را گرفت تا از زمین اخراج شود.

دقیقه 28: با به عقب خطرناک هافبک پارس جنوبی محسن فروزان را به دردسر انداخت و او پس از کنترل سخت توپ، موقعیت خطرناک را دور کرد.

دقیقه 46: امید نورافکن با عبور از مدافع پارس به نزدیکی محوطه جریمه حریف رسید اما ضربه بی دقت او به اوت رفت.

دقیقه 50: علی قربانی پس از گلزنی یک گل هم برای استقلال خرید. مهاجم آبی‌ها ضربه سر مهاجم پارس جنوبی را از روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه 54: ضربه ایستگاهی پارس روی دروازه استقلال ارسال شد و مجید حسینی با ضربه سر دقیق توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 61: ضربه ایستگاهی امید سینگ با برخورد به دیوار دفاعی استقلال راهی کرنر شد. این کرنر ثمری نداشت.

دقیقه 72: جدی ترین موقعیت پارس جنوبی روی ضربه پنالتی در این دقیقه بود. مهدی رحمتی با واکنشی دیدنی ضربه امید سینگ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 76: سید مهدی رحمتی پس از مهار ضربه پنالتی این بار ضربه تکنیکی گودرزی را راهی کرنر کرد.

دقیقه 82: بازیکن تازه وارد آبی‌ها، فرشید اسماعیلی دو صحنه دروازه فروزان را مورد تهدید قرار دارد اما در گلزنی ناکام ماند.

دقیقه  86: فرار زیبای وریا غفوری بار دیگر خط دفاعی پارس جنوبی بهم ریخت اما ضربه او به اوت رفت.

دقیقه 90: شوت محکم مجید حسینی با برخورد به دفاع راهی کرنر شد. این کرنر توسط علی قربانی سمت دروازه فروزان رفت و در دستان دروازه بان پارس قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز