خبرگزاری کار ایران

پیکان تهران صدرنشین لیگ برتر بانوان شد/ استارت موفق بهنمیر

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۲۰۰

پیکان تهران با شکست حریف خود در هفته سوم لیگ برتر بانوان صدر جدول این رقابت ها را از ذوب آهن اصفهان گرفت.

به گزارش ایلنا، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) با سه دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار) و بهنمیر مازندران پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران، نماینده پایتخت به مصاف شهرداری تبریز رفت و در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید.

نماینده تهران با شکست شهرداری تبریز به نخستین پیروزی خود دست یافت و سه امتیازی شد، اما شهرداری تبریز همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها باقی ماند. آتیک سلامت بازیکن شماره ۱۵ شهرداری تبریز به رغم شکست نماینده تبریز، بهترین بازیکن این میدان بود.

طناز قریبی بازیکن تیم شهرداری تبریز در ست دوم این مسابقه که ۹۲ دقیقه طول کشید و ۶۰ تماشاگر داشت، با تابلو تبلیغاتی کنار زمین برخورد کرد و از ناحیه بینی و دندان آسیب شدید دید. درمان ابتدای این بازیکن شامل بخیه در خانه والیبال انجام شد، اما برای معاینات کلی این بازیکن راهی بیمارستان شد.

تیم‌های سالوت و پیکان تهران نیز در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر بانوان از ساعت 13 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان تهران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند و سه برد و ۹ امتیاز صدر جدول را از ذوب آهن اصفهان که این هفته استراحت داشت، گرفتند.

دیدار پیکان و سالوت ۷۵ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر را به خانه والیبال تهران کشاند. در این مسابقه بازیکن شماره ۱۱ پیکان از داور نخست کارت زرد دریافت کرد.

در سومین و آخرین مسابقه هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان تیم های بهنمیر مازندران و آبنوس تهران در سالن مرحوم مجدآراء شهر بهنمیر به مصاف یکدیگر رفتند. بهنمیر در این مسابقه که نخستین دیدار این تیم در لیگ برتر بانوان سال ۹۶ بود، سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا سه امتیاز شیرین به دست آورد و به رتبه سوم جدول صعود کند.

آبنوس در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۳ مغلوب میزبان خود شد و همچنان بدون برد و امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفت. جدال دو تیم ۸۵ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر نیز داشت.

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته سوم به قرار زیر است:

پیکان تهران سه برد و ۹ امتیاز

ذوب آهن اصفهان دو برد و ۶ امتیاز

بهنمیر مازندران یک برد و سه امتیاز

نماینده تهران یک برد و سه امتیاز

سالوت تهران یک برد و سه امتیاز

آبنوس تهران بدون برد و امتیاز

شهرداری تبریز بدون برد و امتیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز