خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال:

یکه‌تازی پرسپولیس با علیپور/ ادامه ناکامی‌های سپیدرود با نظر محمدی

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۲۳۷

قهرمان نیم فصل در هفته پانزدهم میهمان سپیدرود در رشت بود و توانست به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس که هفته گذشته موفق شد در دیدار با ذوب‌آهن به پیروزی برسد و قهرمانی خودش در نیم فصل نخست رقابت‌ها را 2 بازی زودتر جشن بگیرد، در هفته پایانی نیم فصل نخست میهمان سپیدرود بود و در شرایطی به مصاف این تیم رفت که می‌خواست با کسب 3 امتیاز بازی، فاصله خود را با رقبا در صدر جدول افزایش دهد.

این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.

 

داوران: بیژن حیدری - سعید قاسمی - علیرضا ایلدروم - محمدحسین ترابیان - ناظر: حسین عسکری.

 

گل‌ها: علی علیپور (82) برای پرسپولیس

 

ترکیب سپیدرود:

سیدمحمدحسینی، سیدهادی موسوی، احمد آهی، امید سام کن، حسین کعبی، حمید ملکی، میثم تهیدست،میثم فردوسی، میعاد یزدانی، پویا نزهتی و حسین ابراهیمی

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور

 

دقایق حساس:

دقیقه 9: وحید امیری روی یک پرتاب اوت برای خلیل‌زاده موقعیت سرزنی ایجاد کرد که واکنش خوب حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 11: محسن مسلمان بیرون از محوطه جریمه سپیدرود موقعیت خوبی به دست آورد ولی شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: حرکت انفرادی علیپور در محوطه جریمه سپیدرود موجب تک به تک او با گلر این تیم شد ولی حسینی توانست به خوبی موقعیت را از مهاجم پرسپولیس بگیرد.

دقیقه 15: حسین ابراهیمی ضربه سر خطرناکی روانه دروازه بیرانوند کرد ولی جایگری خوب این بازیکن مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه 17: ضربه علیپور به سمت دروازه پرسپولیس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 26: پویا نزهتی هم فرصت تهدید دروازه پرسپولیس را پیدا کرد ولی ضربه او پس از تغییر مسیر به دلیل برخورد با مدافعان را بیرانوند به سختی دفع کرد.

دقیقه 27: روی یک ارسال خوب از جناح‌ چپ علیپور با ضربه سر دروازه سپیدرود را تهدید کرد ولی ضربه او کم دقت بود و راهی دروازه نشد.

دقیقه 29: سپیدرود از موقعیتی خوب صاحب ضربه ایستگاهی شد و این ضربه با ارسال و ضربه سر میثم فردوسی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد ولی بیرانوند با واکنش خوب دروازه را نجات داد.

دققیقه 38: کار تیمی عالی باریکنان پرسپولیس روی دروازه سپیدرود خطر ایجاد کرد که ضربه سر کامیابی نیا از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت

دقیقه41: ارسال از چناج چپ بازیکنان سپیدرود با ضربه سر یزدانی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه46: بازیکنان سپیدرود در محوطه جریمه صاحب فرصت خوبی شدند که سید جلال حسینی با یک تکل خوب مانع حرکت بازیکنان سپیدرود شد

دقیقه 53: حرکت در عرض ملکی و ضربه این بازیکن در محوطه جریمه  به بیرون رفت.

دقیقه 63: پاس کامیابی‌نیا، منشا را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن با بی‌دقتی توپ خود را به بیرون زد.

دقیقه 64: حسین ابراهیمی در موقعیتی خوب دروازه پرسپولیس را تهدید کرد ولی واکنش به موقع بیرانوند دروازه را نجات داد. 

دقیقه 75: وحید امیری توپ را در نزدیکی محوطه جریمه سپیدرود به احمدزاده رساند ولی ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 82 (گل): ضربه ایستگاهی از جناح راست نصیب پرسپولیس شد و و محسن مسلمان به زیبایی هرچه تمام‌تر توپ را به علیپور در محوطه جریمه فرستاد و علیپور با پای غیرتخصصی و ضربه زمینی توپ را به تور دروازه سپیدرود رساند.

دقیقه 84: ضربه کاشته ملکی توپ را روی سر نزهتی فرستاد و او هم دروازه پرسپولیس را با ضربه خود تهدید کرد اما واکنش عالی بیرانوند توپ را به کرنر فرستاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز